Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Etika v marketingu

«»
Přípona
.pdf
Typ
seminární práce
Stažené
2 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
10685
Poslední úprava
21.08.2017
Zobrazeno
1 210 x
Autor:
aladeen
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Téma této seminární práce „Etika v marketingu" je velmi širokým tématem, které je v dnešní době čím dál více rozebíraným a debatovaným. My se v naší práci budeme zaměřovat zejména na marketing v reklamě. Ať chceme nebo ne, média nesoucí reklamu, jsou součástí našeho každodenního života. Odvažujeme si říci, že jakýmsi rostoucím trendem dnešní doby je absence televize u mladých lidí. To však ještě neznamená, že se s reklamou nesetkávají. Reklama je něco, před čím nemůžeme utéct, nemůžeme se před ní schovat. Útočí na nás takřka ze všech stran. Když to není televizní reklama, pak jsou to reklamy v rádiích, novinách, časopisech, na Internetu, billboardech a spousty dalších míst.

Tato seminární práce bude rozdělena do čtyř hlavních částí. První částí bude teorie k dané problematice, ve které se zaměříme na etiku v marketingu se zaměřením na různé oblasti. Druhá část bude část praktická. V praktické části popíšeme některé konkrétní reklamní praktiky, se kterými se můžeme dnes setkat. Třetí částí bude závěr a celkové shrnutí, a poslední částí budou vlastní názory na tuto problematiku jednotlivých autorek této seminární práce.

Klíčová slova:

obchodní praktiky

etická distribuce

rada pro reklamu

marketing

bankovní služby

reklama



Obsah:
  • 1 Úvod -3-
    2 Etika v marketingu -4-
    2.1 Nekalé nebo klamavé obchodní praktiky -4-
    2.2 Etická distribuce -4-
    2.3 Etické problémy marketingu se zaměřením na děti -5-
    2.4 Etické problémy marketingu se zaměřením na menšinu -5-
    2.5 Rada pro reklamu -5-
    3 Příklady neetického chování v marketingu -7-
    3.1 Kofola -7-
    3.2 T-Mobile -7-
    3.3 FTV Prima -7-
    3.4 Renault -8-
    3.5 Sazka -8-
    3.6 Klamavá reklama a reklama zaměřená na děti -8-
    3.7 Reklamy zaměřené na bankovní služby -8-
    4 Závěr a shrnutí -10-
    5 Vlastní názory autoru -11-
    5.1 Marie Gatnerová -11-
    5.2 Gabriela Hanáková -11-
    5.3 Tereza Rvbiařová -12-
    5.4 Adriana Skybová -12-
    6 Seznam použitých zdrojů -14-
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše