Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Etika v reklamě - zápočtová práce

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
3 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
4757
Poslední úprava
18.12.2014
Zobrazeno
2 009 x
Autor:
northfinder
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Reklama a vše kolem ní mne fascinovalo už na střední škole. Vystudoval jsem SPŠ, obor Obalová technika, který byl zaměřen především na grafiku, design a výrobu obalových prostředků včetně jejich propagace na trhu. Tvorba reklamních plakátů, vymýšlení sloganů a hledání atraktivního designu či efektivních způsobů jak oslovit spotřebitele, mě zaujala. Touha hlouběji proniknout do tajů reklamy vedla z části mé kroky i ke studiu na Univerzitě J.A.Komenského v Praze. I proto se stala reklama ve vztahu ke kreativitě námětem mé bakalářské práce. Avšak cílem této seminární práce je posoudit reklamu z hlediska etiky, zamyslet se nad jejími zásadami a formami. Pohltí snad marketingová mašinérie a honba za ziskem základy etického kodexu a reklamy naprosto pozbudou hranice mravnosti? Kdo určuje co neetické je a co není?

Klíčová slova:

etika

reklama

etický kodex

regulace

rada pro reklamu



Obsah:
  • 1. Úvod -2- str.
    2. Etika a reklama -2- str.
    2.1. Etický kodex -3- str.
    2.2. Regulace reklamy -4- str.
    3. Porušení etiky v reklamě -5- str.
    4. Závěr -8- str.
    5. Použitá literatura -9- str.

Zdroje:
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše