Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Facility management, outsourcing

«»
Přípona
.pdf
Typ
seminární práce
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
11364
Poslední úprava
08.01.2018
Zobrazeno
1 229 x
Autor:
pandoras.box
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Problematika výrazné redukce režijních - provozních nákladů v podnikatelských subjektech představuje v současné době významnou pobídku, která nutí manažery firmě hledat taková řešení, jež přinesou absolutní snížení těchto nákladů aniž dojde ke snížení objemu nebo správného definování celé řady činností z oblasti podpůrných procesů. Metoda, použitá k řešení tohoto strategického imperativu, se nazývá facility management.

Je předmětem celé řady úvah, plánů a modelů, nabízejících současným manažerům řešení výrazné úspory ve výdajích na podpůrné procesy při garanci neohrožení primární činnosti . Jejím cílem je vytvořit synergii - strategickou alianci podpůrných procesů s primární činností, která poslouží ke kompenzaci silných a slabých stránek obou partnerů, řešící ve svém kontextu příslušnou podnikatelskou činnost.

Facility management se dotýká hlavně služeb, prostředí a činností, které musí každý majitel vedle primární činnosti ve společnosti zajišťovat.

Klíčová slova:

facility management

podpůrna činnost

služba zákazníkovi

outsourcing

výhody

nevýhody



Obsah:
  • 1. Úvod -3-
    2. Definice a cíle facility managementu -4-
    2.1. Co zařadit mezi podpůrné činnosti -4-
    2.2. Služba zákazníkovi -4-
    3. Outsourcing obecně -7-
    3.1. Význam pojmu outsourcing -7-
    3.2. Forma zajištění FM služeb ve společnosti - outsourcing -7-
    3.3. Výhody outsoucingu -9-
    3.4. Nevýhody outsourcingu -9-
    3.5. Deset rad jak uzavřít kvalitní outsoucing -10-
    4. Závěr -12-

Zdroje:
  • Vyskočil, Vlastimil, K. Podpůrné procesy a snižování režijních nákladů (Facility Management). Professional Publishing, 2003. 288 s., ISBN 80-86419-45-2.
  • Bruckner, Tomáš; Voříšek, Tomáš. Outsourcing informačních systémů. Ekopress, 1998. 119 s., ISBN 80-86119-07-6.
  • Výhody a nevýhody outsourcingu
  • Survey of Current and Potential Outsourcing End-Users, The Outsourcing Institute Membership, 1998
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše