Faktory ovlivňující nabídku
«»
Popis:
1. Nabídka
Nabídka je množství zboží, které výrobci dobrovolně dodají na trh při určité ceně. Nabídku můžeme dělit na individuální a tržní.
1.1 Individuální nabídka
Individuální nabídkou se rozumí nabídka jednoho výrobce, jedné firmy.
1.2 Tržní nabídka
Tržní (dílčí) nabídkou se rozumí součet individuálních nabídek na určitém trhu. Nabízené množství Q je závislé především na ceně P. Křivka nabídky představuje množinu nabízených množství při různých cenách, kterou ovšem mohou změnit tzv. faktory ovlivňující nabídku.
Klíčová slova:
nabídka
tržní nabídka
faktory
trh
makroekonomie
růst
pokles
Obsah:
- 1. Nabídka 3
1.1 Individuální nabídka 3
1.2 Tržní nabídka 3
2. Faktory ovlivňující nabídku 3
3. Zvolený trh ovlivněný faktory (zadaný úkol 4
3.1 Faktory způsobující růst nabídky 4
3.2 Faktory způsobující pokles nabídky 4
4. Použitá literatura 5
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.