Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Faktory ovlivňující nabídku

«»
Přípona
.pdf
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
7359
Poslední úprava
01.02.2016
Zobrazeno
769 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Nabídka
Nabídka je množství zboží, které výrobci dobrovolně dodají na trh při určité ceně. Nabídku můžeme dělit na individuální a tržní.

1.1 Individuální nabídka
Individuální nabídkou se rozumí nabídka jednoho výrobce, jedné firmy.

1.2 Tržní nabídka
Tržní (dílčí) nabídkou se rozumí součet individuálních nabídek na určitém trhu. Nabízené množství Q je závislé především na ceně P. Křivka nabídky představuje množinu nabízených množství při různých cenách, kterou ovšem mohou změnit tzv. faktory ovlivňující nabídku.

Klíčová slova:

nabídka

tržní nabídka

faktory

trh

makroekonomie

růst

pokles



Obsah:
  • 1. Nabídka 3
    1.1 Individuální nabídka 3
    1.2 Tržní nabídka 3
    2. Faktory ovlivňující nabídku 3
    3. Zvolený trh ovlivněný faktory (zadaný úkol 4
    3.1 Faktory způsobující růst nabídky 4
    3.2 Faktory způsobující pokles nabídky 4
    4. Použitá literatura 5
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše