Inovace nákupního centra v Kladně - seminární práce
«»
Popis:
1. Úvod
Předmětem zkoumání v této seminární práci je nákupní centrum Oáza Kladno, která poskytuje na více než 18000 m2 svým zákazníkům výběr z 30 obchůdků a 8 větších obchodů zabývající se především prodejem zboží a služeb.
Oáza Kladno je v provozu od listopadu loňského roku, a tím se stala pro Kladno i okolí prvním nákupním centrem pro více než 120 000 obyvatel.
V této seminární práci se chci zaměřit na kvalitu a rozsah poskytovaných služeb a obchodů věnovaným prodeji různého druhu zboží.
Klíčová slova:
SWOT analýza
konkurence
inovace
strategie
návrhy
atrakce
pracovníci
Obsah:
- 1. Úvod
2. Cíle a metodika
3. Rešerše
4. SWOT analýza
5. Mapa konkurenčních skupin
6. Analýza konkurence
7. Návrh inovace
8. Závěr
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.