Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Inovace nákupního centra v Kladně - seminární práce

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
1 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
4355
Poslední úprava
20.10.2014
Zobrazeno
1 220 x
Autor:
kralova.lucie
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod

Předmětem zkoumání v této seminární práci je nákupní centrum Oáza Kladno, která poskytuje na více než 18000 m2 svým zákazníkům výběr z 30 obchůdků a 8 větších obchodů zabývající se především prodejem zboží a služeb.
Oáza Kladno je v provozu od listopadu loňského roku, a tím se stala pro Kladno i okolí prvním nákupním centrem pro více než 120 000 obyvatel.
V této seminární práci se chci zaměřit na kvalitu a rozsah poskytovaných služeb a obchodů věnovaným prodeji různého druhu zboží.

Klíčová slova:

SWOT analýza

konkurence

inovace

strategie

návrhy

atrakce

pracovníci



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Cíle a metodika
    3. Rešerše
    4. SWOT analýza
    5. Mapa konkurenčních skupin
    6. Analýza konkurence
    7. Návrh inovace
    8. Závěr
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše