Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Interní firemní komunikace

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
11499
Poslední úprava
31.01.2018
Zobrazeno
973 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firemní komunikaci lze základně rozdělit na interní a externí. Pro svoji práci jsem si vybral první z uvedených. Interní komunikace ve společnosti je důležitá pro zabezpečení všech činností společnosti, ale také napomáhá zlepšovat pracovní výkony, chování, motivaci a loajalitu zaměstnanců. Špatně fungující interní komunikace společnosti může být vážnou překážkou zvyšování efektivity a kvality pracovních výkonů zaměstnanců. Proto by interní komunikace společnosti měla jasně definovat nejen příslušné pracovní instrukce, ale také srozumitelně formulovat firemní vize, cíle a záměry dalšího rozvoje tak, aby je každý zaměstnanec pochopil a mohl se s nimi ztotožnit.

Klíčová slova:

firemní komunikace

interní komunikace

členění

informace o společnosti

formální komunikace

ekonomika



Obsah:
  • Úvod 3
    1. Definice, cíle a funkce interní firemní komunikace 4
    2. Členění a nástroje interní komunikace 5
    3. Praktická část - Informace o společnosti 5
    4. Formální firemní komunikace 6
    5. Neformální firemní komunikace 7
    Závěr 7
    Seznam použité literatury a zdrojů 8

Zdroje:
  • Interní komunikace je pro udržení zaměstnanců zásadní [online]
  • PALEČKA, V. Nástroje interní komunikace: Marketing journal [online]
  • PALEČKA, V., VOBORSKÁ, J. Úvod do interní komunikace: Marketing journal [online]
  • TURECKIOVÁ, M. Řízení a rozvoj lidí ve firmách, Praha:Grada, 2004, 168 s. ISBN 80-247-0405-6
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše