Interní firemní komunikace
Popis:
Firemní komunikaci lze základně rozdělit na interní a externí. Pro svoji práci jsem si vybral první z uvedených. Interní komunikace ve společnosti je důležitá pro zabezpečení všech činností společnosti, ale také napomáhá zlepšovat pracovní výkony, chování, motivaci a loajalitu zaměstnanců. Špatně fungující interní komunikace společnosti může být vážnou překážkou zvyšování efektivity a kvality pracovních výkonů zaměstnanců. Proto by interní komunikace společnosti měla jasně definovat nejen příslušné pracovní instrukce, ale také srozumitelně formulovat firemní vize, cíle a záměry dalšího rozvoje tak, aby je každý zaměstnanec pochopil a mohl se s nimi ztotožnit.
Klíčová slova:
firemní komunikace
interní komunikace
členění
informace o společnosti
formální komunikace
ekonomika
Obsah:
- Úvod 3
1. Definice, cíle a funkce interní firemní komunikace 4
2. Členění a nástroje interní komunikace 5
3. Praktická část - Informace o společnosti 5
4. Formální firemní komunikace 6
5. Neformální firemní komunikace 7
Závěr 7
Seznam použité literatury a zdrojů 8
Zdroje:
- Interní komunikace je pro udržení zaměstnanců zásadní [online]
- PALEČKA, V. Nástroje interní komunikace: Marketing journal [online]
- PALEČKA, V., VOBORSKÁ, J. Úvod do interní komunikace: Marketing journal [online]
- TURECKIOVÁ, M. Řízení a rozvoj lidí ve firmách, Praha:Grada, 2004, 168 s. ISBN 80-247-0405-6
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.