Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Jednání manažera

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
3031
Poslední úprava
03.04.2014
Zobrazeno
812 x
Autor:
eliseus
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Stylem řídící práce se rozumí navyklý způsob realizace role vedoucího pracovníka při plnění zejména opakujících se úkolů, které z jeho role vyplývají. [9]
Řídící styl, jinými slovy, je způsobem osobního přístupu při komunikaci se spolupracov-níky. Každý řídící pracovník má možnost svůj přístup vhodně diferencovat a individuali-zovat. Je na samotném manažerovi, do jaké míry bude spoléhat na kvality pracovníka, umožňovat mu vyšší míru autonomie a důvěřovat mu. [6]
Charakteristiky stylu řídící práce:
 vnitřní stránka, tj. uspořádanost a organizovanost pracoviště, úkolů, pracovní doby i úroveň metod a způsobů řešení úloh řídící práce;
 vnější stránka - způsob jednání s lidmi při rozhodování, ukládání úkolů, motivaci, kont-role, hodnocení pracovníků a práce, způsob myšlení, vyjadřování, vystupování a cho-vání zejména při organizaci skupinových činností.
Styl řídící práce v širším smyslu
 všeobecný systém řízení - souhrn metod a postupů i návody k jejich použití, aby bylo dosaženo hlavních cílů,
 charakter vzájemných vztahů mezi vedoucím pracovníkem a jeho podřízenými, spolu-pracovníky i nadřízenými

Klíčová slova:

manažer

motivace

organizace

kontrola

autonomie



Obsah:
  • 1 Styly řídící práce 3
    1.1 Autokratický styl 3
    1.2 Demokratický styl 4
    1.3 Liberální styl 5
    1.4 Styl volného průběhu - nezasahující styl 5
    2 Přesvědčování 6
    2.1 Jak získat, co potřebujeme 6
    2.2 Styly přesvědčování 7
    2.2.1 Odměna a trest 7
    2.2.2 Spolupráce a důvěra - přátelský pomocník 8
    2.2.3 Společná vize 8
    2.2.4 Asertivní přesvědčování - logik 8
    2.3 Příklady přesvědčování 8
    2.4 Jak získat druhé na svou stranu 8
    3 Diskuse 10
    3.1 Průběh skupinové diskuse 10
    Postoje, které pomáhají při skupinové diskusi: 10
    4 Informování 12
    4.1 Informování zaměstnanců 12
    4.2 Informování veřejnosti 13
    5 Motivování 14
    5.1 Jak motivovat a udržet zaměstnance 14
    5.2 Maslowova pyramida 14
    5.3 Individuální motivace 16
    5.4 Jak udržet nejlepší 17
    Seznam použité literatury 19

Zdroje:
  • 100+1. Jobžurnál : Jak dostat, co chcete
  • CARNEGIE, Dale. Jak získávat přátele a působit na lidi. 1. autoriz. vyd. Praha : BETA, 2004. 263 s. ISBN 80-7306-051-5.
  • HANZLOVSKÝ, Michal. Jak ovlivnit druhé
  • KONEČNÝ, Gustav. Svět tisku
  • MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 368 s. ISBN 80-247-0650-4.
  • MIKULÁŠTÍK, Milan. Manažerská psychologie. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 384 s. ISBN 978-80-247-1349-6.
  • O lidech s lidmi
  • POLLOCK, T.. Manažerské typy pro každý den
  • Požadavky na činnost a osobnost manažera
  • Přesvědčování : David Lakhani
  • Řízený rozhovor, přesvědčování
  • Vzdělávání a poradenství
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše