Konstrukce didaktických testů - seminární práce
Popis:
ÚVOD
Úkolem seminární práce je vytvoření a využití didaktického testu pro předmět Ošetřovatelství cvičení studijního oboru 53-41-M/OO7 Zdravotnický asistent, 1.ročník. Cílem seminární práce je zpracovat didaktický test tak, aby splňoval všechny požadavky na splnění výukových cílů, rozvíjel kompetence žáků při studiu tohoto předmětu a byl prostředkem k měření kvality vědomostí žáků.
Obsahem didaktického testu bude pololetní shrnutí učiva pro Ošetřovatelství 1.ročník. Jedná se o nestandardizovaný didaktický test, neboť neproběhlo ověřování na větším počtu žáků a test je připraven pro vlastní potřebu učitele.
Vzhledem k tomu, že se jedná o pololetní shrnutí učiva, tento test lze označit za polytematický, neboť zkouší znalosti žáků z několika tematických celků.
Lze jej také označit za didaktický test výstupní, protože bude zadán na konci pololetního výukového období.
Klíčová slova:
tvoření testu
didaktický test
rámcový obsah testu
didaktika testů
výukové cíle
Obsah:
- Úvod -3-
1. Tvoření testu -4-
1.1. Plánování didaktického testu -4-
1.1.1. Pojetí vyučovacího předmětu -4-
1.1.2. Seznam výukových cílů -4-
1.2. Rámcové vymezený obsah testu -7-
1.2.1. Niemierkova taxonomie výukových cílů -8-
2. Didaktický test -9-
2.1. Pololetní didaktický test -9-
2.2. Řešení didaktického testu -14-
2.3. Záznamový list odpovědí -15-
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.