Konstrukce didaktických testů
Popis:
Úkolem seminární práce je vytvoření didaktického testu k prověření znalostí studentů u studijního oboru Zdravotnický asistent 53-41-M_007, do předmětu ošetřovatelství, cvičení, první ročník.
Obsah testu je zaměřen na kontrolu vědomostí 3 posledních probraných kapitol. Test je nestandardizovaný, je vytvořen jen pro jednu skupinu studentů.
Klíčová slova:
tvorba testu
didaktický test
analýza učiva
taxonomie
výukové cíle
bodové ohodnocení
Obsah:
- Úvod 2
1 Tvorba testu 3
1.1 Plánování didaktického testu 3
1.2 Přehled výukových cílů 3
2 Vymezení obsahu testu 4
2.1 Analýza učiva 4
2.2 Niemerkova taxonomie výukových cílů 4
3 Didaktický test 6
4 Vyhodnocení testu 10
4.1 Vyznačení správných odpovědí 10
4.2 Bodové ohodnocení 10
Závěr 11
Použitá literatura: 12
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.