Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Kybernetika v řízení - Komunikace

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
1 x
Velikost
0,3 MB
Jazyk
český
ID projektu
2870
Poslední úprava
24.03.2014
Zobrazeno
2 218 x
Autor:
leonek
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod
Předmětem zájmu a především hlavním úkolem této seminární práce bude stručně nastínit a posléze pohovořit o problematice komunikace mezi lidmi. Komunikace na jakékoliv úrovni komunikování je pro nás velmi nezbytnou součástí našeho každodenního života. Je stejně nezbytná pro malé děti komunikující se svými matkami, jako i pro zaměstnance komunikující se svými vedoucími pracovníky, nebo ba naopak pro manažera podniku komunikujícího s danými organizačními složkami daného podniku. Je nutné k této problematice podotknout, komunikace v rámci podniku probíhá na vyšší úrovni nežli v běžném životě např: v rámci rodiny.

2. Cíl a metodika práce
2.1. Cíl
Jak již bylo zmíněno v úvodu, hlavním úkolem této seminární práce bude stručně nastínit, posléze pohovořit, ale také vás detailněji seznámit s problematikou komunikace, která nás doprovází na každém kroku. Během celého našeho pracovního dne, po 365 dní v roce. Ovšem, nejen během pracovního dne, ale i během školní docházky, v soukromém životě, i během našich mimopracovních aktivit. Cílem seminární práce byla také otázka, cíleně se zaměřit i na vyšší úroveň komunikace, komunikaci v podniku.

Klíčová slova:

metodika

komunikace

promexika

podnikové schůze

komunikační síť

komunikační kanály

komunikační tok



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Cíl a metodika práce
    2.1. Cíl
    2.2. Metodika
    3. Komunikace
    3.1. Význam slova „komunikace“
    3.1.1. Společné znaky komunikace
    3.1.2. Komunikační rostředky
    3.1.3. Struktura komunikace
    3.2. Neverbální prostředky komunikace
    3.2.1. Promexika
    3.2.1.1. Velikost komunikačních zón
    3.2.1.2. Rozmístění v prostoru
    3.2.1.2.1. Grafické znázornění
    3.2.1.2.1.1. Dvou osob
    3.2.1.2.1.2. Podnikové schůze
    3.3. Komunikace ve společnosti
    3.3.1. Komunikační síť
    3.4. Komunikace a informace při řízení
    3.4.1. Druhy informací
    3.4.2. Model komunikačního toku
    3.4.3. Formální komunikační kanály
    4. Závěr
    5. Seznam literatury

Zdroje:
  • Rymešová, P., Chamoutová K.: Průvodce psychologií osobnosti a sociální psychologií pro distanční studium; Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta; 2008 180 str.
  • Valenta,M.: Občanská nauka; Státní pedagogické nakladatelství, a.s; 1999; 183 str.; ISBN 80-7235-080-3
  • Novotný, Z., Hollá, A., Prášková, N..: Podniková ekonomika IV.; Obchodní akademie Břeclav; 2006; 263 str.
  • http://www.wikiversity.org/wiki/vod_do_sociologie/Obecná_sociologie
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše