Logistická komunikace
Popis:
Úvod
Cílem této seminární práce je seznámení s ,,klíčem‘‘ k efektivnímu fungování prakticky všech systémů - seznámení s logistickou komunikací podniku. V první kapitole se zabývám pojmem komunikace, její definicí a vymezením. Další kapitola je rozdělena do dílčích podkapitol popisujících komunikaci v jednotlivých prvcích podniku.
1 Komunikace
Komunikace znamená v širším slova smyslu sdílení. Pochází z latinského slova communicare, což znamená činit něco společným, společně sdílet. V užším slova smyslu lze komunikaci chápat jako výměnu informací. Lidé ve vzájemném kontaktu nemohou nekomunikovat. Komunikace mezi lidmi je součástí jejich interakce. V dnešní době plné vyspělých technologií je komunikace usnadněna informačními systémy, které podniku výrazně usnadňují komunikaci nejen uvnitř podniku, ale také komunikaci s dodavateli, odběrateli a samozřejmě i zákazníky.
Klíčová slova:
komunikace
logistika
dodavatelé
zákazníci
podnik
vztahy
Obsah:
- Úvod 3
1 Komunikace 4
2 Vztahy na úrovni logistické komunikace 5
2.1 Podnik a jeho dodavatelé a zákazníci 5
2.2 Hlavní útvary podniku 6
2.3 Logistické aktivity mezi sebou 6
Závěr 8
Zdroje:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.