Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Logistické výhody a problémy při prodeji formou e-shopu firmy Andrie s.r.o.

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,7 MB
Jazyk
český
ID projektu
11568
Poslední úprava
12.02.2018
Zobrazeno
1 130 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Značka Andrie s.r.o., která se zabývá prodejem spodního prádla, byla uvedena na tuzemský trh již v roce 1994. Firma sídlící v Kunovicích se od počátku vstupu na trh snaží naslouchat názorům a přáním svých zákazníků tak, aby byla schopna je s maximální péčí přenášet do svých budoucích výrobků. I díky zpětné vazbě od svých zákazníků se snaží při výrobě nových vzorů spodního prádla používat pouze ty nejmodernější materiály a techniky jejich zpracování. Společnost Andrie s.r.o. proto klade nejen velký důraz na kvalitu svého zboží, použití těch nejlepších a nejpohodlnějších materiálů, ale i na komunikaci se svými koncovými zákazníky, která pro ně je neméně důležitou. Společnost Andrie s.r.o. se proto i díky výše zmíněným důvodům řadí mezi, v současnosti, nejvýznamnější dodavatele spodního prádla na český trh.

Tuto společnost a téma naší práce jsme si vybrali z toho důvodu, že nám je problematika nákupu přes internetový obchod, obecně, celkově blízká. V dnešní době internetu si téměř každý občan někdy zkusil, jaké to je nakupovat přes internetový obchod a většina lidí tento způsob nákupu nového zboží upřednostňuje před osobní návštěvou kamenného obchodu. Oblíbenost nákupu přes internet je jednoduchá - lidé jsou pohodlní a pokud tomu situace napomáhá, vždy si snaží danou situaci ulehčit ve svůj vlastní prospěch. Nákup v internetových obchodech jim toto vše nabízí z tepla svého domova. Zákazník má možnost si zboží v klidu prohlédnout na přiložených fotografiích, a pokud se mu líbí, nemusí nikam chodit - zboží je mu doručeno až domů. Jak nákup zboží po internetu, tak i návštěva kamenného obchodu za účelem vyzkoušení zboží, v sobě skrývá svá pozitiva, ale i negativa. Pokud budeme hovořit o nákupu zboží skrze nějaký internetový portál, velkým plusem je již výše zmíněné "pohodlí" a "bezstarostnost" při nákupu. Naopak, v případě osobní návštěvy kamenného obchodu si můžeme námi vybrané zboží vyzkoušet a současně se nám nabízí i možnost osobního kontaktu s prodejcem, který je pro mnoho lidí stále přirozenější než nákup po internetu.

Klíčová slova:

internetový obchod

dotazník

skladování

doprava zboží

paretova analýza

distribuční cesty



Obsah:
  • 1 Obsah práce 2
    2 Úvod 3
    3 Cíl práce 4
    4 Metodika 5
    4.1 Dotazník 5
    4.2 Internetový obchod 10
    4.3 Skladování zboží 12
    4.4 Distribuční cesty 13
    4.5 Doprava zboží 15
    5 Teoretické poznatky 22
    5.1 Metoda teorie zásob 22
    5.2 Metody síťové analýzy 23
    5.3 ABC analýza 23
    5.4 Paretova analýza 24
    6 Výsledky 24
    7 Diskuze 25
    8 Závěr 25
    9 Seznam použitých zdrojů a literatury: 27
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše