Maloobchodní prodej společenských oděvů
«»
Popis:
Po nedávno zveřejněné anketě v tisku která hledala odpověď na velmi jednoduchou otázku: jsou-li zákaznici spokojeni s poskytovanými druhy oděvů, je-li pokryta potřeba opravdu všech věkových vrstev.
Z odpovědí bylo patrné že populace s nižším příjmem v domácnosti než 15 tis. měsíčně většinou sáhli po nekvalitních, ale cenově přijatelných náhražkách obleků či sak.Další skupina byla zařazena do středního přijmu v domácnosti tzn. od 15-30tis. měsíčně. Tato skupina pak sáhl po kvalitnějších materiálech, střihu ale také se to nepříznivě otisklo na ceně a to jejím zvýšením. Poslední skupina obyvatelstva měla dostatečné finanční zázemí a proto se to i projevilo na kvalitě, ceně i materiálech.
Dále korespondenti byli rozděleni do věkových skupin a to na studenti,střední věk a starší. Z tohoto výzkumu vyplynulo, že mladší nelpí na starých tradicích a etiketě, proto jsou odvážnější ve svých módních kreacích. Tudíž je patrné že mladší generace má větší sortiment a pestřejší spektrum výběru. Dále u střední generace vyplynula jejich do jisté míry svázanost na pracovišti a odstup vůči novým módním trendům. Proto tuto supinu vidíme ve firmě jako cílovou a z většiny naší výroby se na ni zaměřujeme.
Pro zjištění všech těchto okolností jsme se rozhodli právě pro tento sortiment a také ještě z jednoho důvodu: je jím solventnost zákazníků, neboť kdo potřebuje reprezentovat má většinou peníze.
Klíčová slova:
marketingový mix
produkt
cena
místo
propagace
personál
dodavatelé
Obsah:
- Úvod 3
Teoretické aspekty marketingového mixu 3
Produkt (produkt) 4
Cena (price) 5
Místo (place) 6
Propagace (promotion) 6
Praktická část 8
Produkt 8
Cena 9
Místo 9
Propagace 10
Personál 10
Dodavatelé 10
Literatura : 11
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.