Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Management a marketing - Seminární práce

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
4300
Poslední úprava
13.10.2014
Zobrazeno
920 x
Autor:
kralova.lucie
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 Úvod
Cílem této semestrální práce je objektivní zmapování pojetí systému „7S“. V prvé části bude zaměřeno na historie metody „7S“ a základní obeznámení s ní. Hlavní část práce se bude zabírat jednotlivými částmi pojetí systému „7S“ a jejich charakterizováním, a v poslední části bude systém objektivně vyhodnocen.

2 Analýza „7S“
Jeden ze současných přístupů k managementu - rámec „7S" pro potřeby analýzy managementu - byl vyvinut poradenskou firmou McKinsey & Company. Tento přístup si získal značnou popularitu, a to částečně proto, že se stal východiskem pro výzkum podle dvou nejprodávanějších knih, The Art ofJapanese Management a In Search of Excellence. Sedm S znamená strategie (stratégy), struktura (structure), systémy (systems), styl (style), sdílení hodnot (shared values), zaměstnanci (staffs) a dovednosti (skills). Autor jedné z uvedených publikací však připouští, že v souvislosti se snahou nalézt klíčová hlediska pro model „7S" začínající vždy nějakým „S" (má pro nás mnemotechnický smysl), byl význam některých z použitých termínů upraven. Například v tradiční literatuře managementu je termín „dovednosti" obecně chápán ve smyslu osobních dovedností (tj. technických, lidských, koncepčních, atd.), v rámci „7S" znamenají dovednosti schopnost organizace jako celku. V literatuře managementu schopnosti organizace, respektive jejich ztráta, znamenají sílu či slabost firmy.

Klíčová slova:

7S

McKinsey

strategie

struktura

systém

řízení



Obsah:
  • 1 Úvod 1
    2 Analýza „7S“ 1
    3 Rozbor „7S faktorů“, které podmiňují úspěch firmy 2
    3.1 Strategie firmy 2
    3.2 Organizační struktura firmy 3
    3.3 Systémy 3
    3.4 Styl řízení 3
    3.5 Spolupracovníci 3
    3.6 Schopnosti 3
    3.7 Sdílené hodnoty (kultura) firmy 3
    4 Závěr 4
    5 Literatura 5

Zdroje:
  • RAIS, K., SMEJKAL, V., Řízení rizik. 1st ed. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0198-7.
  • KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. 1st ed. Praha: East Publishing, 1993. ISBN 80-7219-014-8.
  • MALLYA, T. Základy strategického řízení a rozhodování. 1st ed. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1911-5.
  • KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O., Strategické řízení. Teorie pro praxi.. 1st ed. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-578-X.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše