Marketing cestovného ruchu
Popis:
Cílem této seminární práce je nastínit a následně pochopit základní specifika marketingu v cestovním ruchu a jejich vzájemnou provázanost a také uvést přehled faktorů, které mají vliv na marketing cestovního ruchu, a to s důrazem na specifika Evropy. Na vnější faktory jsem se zaměřila nejvíce a to ze strany politické, ekonomické, sociální a technologické, protože mě jejich problematika při čtení literatury zaujala nejvíce a myslím si, že i dopady těchto faktorů na marketing cestovního ruchu, které hodlám uvést na konci práce, budou zajímavým poznatkem.
Klíčová slova:
cestovní ruch
ekonomické faktory
marketing
Obsah:
- Úvod 3. str.
1. Trh cestovního ruchu 4. str.
1.1 Trh v cestovním ruchu 5. str.
2. Specifika produktu cestovního ruchu 5-6. str.
3. Změny v marketingu cestovního ruchu v EU pod vlivem vnějších faktorů 6. str.
3.1 Politické faktory 6. str.
3.2 Ekonomické faktory 7. str.
3.3 Sociální faktory 7. str.
3.4 Technologické faktory 8. str.
4. Dopady uvedených faktorů na marketing cestovního ruchu v Evropě 9. str.
Závěr 10. str.
Seznam použité literatury 11. str.
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.