Marketing cestovního ruchu
Popis:
Cílem této seminární práce je nastínit a následně pochopit základní specifika marketingu v cestovním ruchu a jejich vzájemnou provázanost a také uvést přehled faktorů, které mají vliv na marketing cestovního ruchu, a to s důrazem na specifika Evropy. Na vnější faktory jsem se zaměřila nejvíce a to ze strany politické, ekonomické, sociální a technologické, protože mě jejich problematika při čtení literatury zaujala nejvíce a myslím si, že i dopady těchto faktorů na marketing cestovního ruchu, které hodlám uvést na konci práce, budou zajímavým poznatkem.
Klíčová slova:
cestovní ruch
vnější faktory
politické faktory
ekonomické faktory
technologické faktory
Obsah:
- Úvod -3-. str.
1. Trh cestovního ruchu -4-. str.
1.1 Trh v cestovním ruchu -5-. str.
2. Specifika produktu cestovního ruchu -5--6. str.
3. Změny v marketingu cestovního ruchu v EU pod vlivem vnějších faktorů -6-. str.
3.1 Politické faktory -6-. str.
3.2 Ekonomické faktory -7-. str.
3.3 Sociální faktory -7-. str.
3.4 Technologické faktory -8-. str.
4. Dopady uvedených faktorů na marketing cestovního ruchu v Evropě -9-. str.
Závěr -10-. str.
Seznam použité literatury -11-. str.
Zdroje:
- ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010. 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.