Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Marketing cestovního ruchu

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
2 x
Velikost
1,0 MB
Jazyk
český
ID projektu
10310
Poslední úprava
22.05.2017
Zobrazeno
1 456 x
Autor:
quadra
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cílem této seminární práce je nastínit a následně pochopit základní specifika marketingu v cestovním ruchu a jejich vzájemnou provázanost a také uvést přehled faktorů, které mají vliv na marketing cestovního ruchu, a to s důrazem na specifika Evropy. Na vnější faktory jsem se zaměřila nejvíce a to ze strany politické, ekonomické, sociální a technologické, protože mě jejich problematika při čtení literatury zaujala nejvíce a myslím si, že i dopady těchto faktorů na marketing cestovního ruchu, které hodlám uvést na konci práce, budou zajímavým poznatkem.

Klíčová slova:

cestovní ruch

vnější faktory

politické faktory

ekonomické faktory

technologické faktory



Obsah:
  • Úvod -3-. str.
    1. Trh cestovního ruchu -4-. str.
    1.1 Trh v cestovním ruchu -5-. str.
    2. Specifika produktu cestovního ruchu -5--6. str.
    3. Změny v marketingu cestovního ruchu v EU pod vlivem vnějších faktorů -6-. str.
    3.1 Politické faktory -6-. str.
    3.2 Ekonomické faktory -7-. str.
    3.3 Sociální faktory -7-. str.
    3.4 Technologické faktory -8-. str.
    4. Dopady uvedených faktorů na marketing cestovního ruchu v Evropě -9-. str.
    Závěr -10-. str.
    Seznam použité literatury -11-. str.

Zdroje:
  • ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010. 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše