Marketing cyklistického klubu Lawi-Author Cycling Team
Popis:
Silniční cyklistika je v Čechách sportem s velkou tradicí. V dřívějších dobách se jí aktivně věnovalo velké množství sportovců, kteří dosahovali úspěchů na tuzemské i mezinárodní scéně. V současnosti je bohužel spíše ve stínu své dřívější slávy. Je to způsobeny více faktory. Mezi ně je možné zařadit hlavně obecný menší zájem mládeže o sport, relativně vysoké náklady na samotné provozování cyklistiky a samozřejmě také nechvalně známé dopingové případy, které vrhly na toto odvětví negativní světlo a odlákaly zájem potencionálních nových cyklistů, diváků a bohužel i sponzorů.
Klub, který jsem si vybral pro svoji analýzu, je ve své současné podobě nový. Před letošní sezonou došlo k jeho přerodu z amatérského na profesionální. Jeho cílem na rok 2016 bylo se zúčastnit a uspět hlavně na domácí scéně, ale pokusit se i s menšími zkušenostmi prosadit na scéně mezinárodní. Jeho velkou výhodou je stabilní finanční zázemí, které ho v tomto ohledu řadí mezi nejlepší v České republice.
Klíčová slova:
analýza prostředí
porterova analýza
silné stránky
sponzoring
marketing
Obsah:
- Úvod 3
Cíl a metodika 3
Základní údaje o klubu 3
Analýza prostředí 3
Porterova analýza 5 sil 3
Stávající konkurenti 3
Potencionální konkurenti 4
Dodavatelé 4
Kupující 4
Substituty 4
PEST Analýza 4
Politicko - legislativní faktory 4
Ekonomické faktory 4
Sociálně - kulturní faktory . 4
Technologické faktory 5
SWOT analýza 5
Silné stránky 6
Slabé stránky 6
Příležitosti 6
Hrozby 6
Sponzoring . 7
Segmentace trhu 7
Komunikační mix 7
Cenová politika 8
Marketingový výzkum 9
Dotazník . 9
Rozhovor 12
Návrhy a doporučení 14
Závěr 15
Bibliografie 15
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.