Marketing - tvorba webových stránek
«»
Popis:
Jeden z nejlepších způsobů, jak internet využít je komunikace se zákazníkem. Informační servis by měl být stěžejní části každého WWW-serveru. Kvalitní servis pro zákazníky je důležitý, pokud chceme spokojené a vracející se zákazníky, kteří budou svou kladnou zkušenost sdělovat dál. Správně odpovídat na zákazníkovy otázky a nacházet řešení jeho problémů je nejdůležitější součástí informačního servisu a podstatné je poskytnutí těchto informací v co nejkratší době. Internet může tento proces do značné míry zjednodušit a zautomatizovat, firemní www server funguje 24 hodin denně, téměř bez obsluhy a s minimálními náklady.
Mnoho firem ho ale v současné době používá pro sdělování informací zákazníkům (communicate to). Internet je však médium umožnující komunikovat se zákazníkem (communicate with). Zákazník získá pocit důležitosti, že se o jeho názor firma zajímá a podnik zase velmi efektivní zpětnou vazbu - už například jen díky tomu, že komunikace po internetu je neformálnější, můžete se dozvědět věci, které by vám zákazník do očí nesdělil.
Klíčová slova:
marketing
webstránky
tvorba
FAQ
výhody
kalkulace
pokrok
progress
Obsah:
- Když zákazník hledá
Reálná zkušenost
Postup krok za krokem
Podstatně levnější zásah
Monika Javorková
Výhody internetového marketingu
Virální marketing - ano či ne?
Co to je?
Pokus o definici
Pošli to dál
Na co byste neměli zapomenout
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.