Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketing - tvorba webových stránek

«»
Přípona
.rtf
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
4452
Poslední úprava
03.11.2014
Zobrazeno
716 x
Autor:
kralova.lucie
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Jeden z nejlepších způsobů, jak internet využít je komunikace se zákazníkem. Informační servis by měl být stěžejní části každého WWW-serveru. Kvalitní servis pro zákazníky je důležitý, pokud chceme spokojené a vracející se zákazníky, kteří budou svou kladnou zkušenost sdělovat dál. Správně odpovídat na zákazníkovy otázky a nacházet řešení jeho problémů je nejdůležitější součástí informačního servisu a podstatné je poskytnutí těchto informací v co nejkratší době. Internet může tento proces do značné míry zjednodušit a zautomatizovat, firemní www server funguje 24 hodin denně, téměř bez obsluhy a s minimálními náklady.

Mnoho firem ho ale v současné době používá pro sdělování informací zákazníkům (communicate to). Internet je však médium umožnující komunikovat se zákazníkem (communicate with). Zákazník získá pocit důležitosti, že se o jeho názor firma zajímá a podnik zase velmi efektivní zpětnou vazbu - už například jen díky tomu, že komunikace po internetu je neformálnější, můžete se dozvědět věci, které by vám zákazník do očí nesdělil.

Klíčová slova:

marketing

webstránky

tvorba

FAQ

výhody

kalkulace

pokrok

progress



Obsah:
  • Když zákazník hledá
    Reálná zkušenost
    Postup krok za krokem
    Podstatně levnější zásah
    Monika Javorková
    Výhody internetového marketingu
    Virální marketing - ano či ne?
    Co to je?
    Pokus o definici
    Pošli to dál
    Na co byste neměli zapomenout
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše