Marketingový Mix - Audi A4
«»
Popis:
1. Úvod
Pro analýzu segmentace trhu jsme si vybrali nabídku osobních automobilů v České republice. Dle různých charakteristik jsme se snažili o nalezení segmentu trhu, na který je určen automobil firmy Audi z německého Ingolstadtu, konkrétně model A4.
2. Charakteristika trhu nových osobních automobilů v České republice
Tento trh lze označit za oligopol s dominantní firmou, neboť tuzemská automobilka Škoda auto zásobuje více než 50% trhu. Tento tržní podíl sice neustále klesá, ale i tak zaujímá tuzemská produkce takřka neotřesitelné postavení.
Vedle této zvláštnosti je na českém trhu pozorována ještě jedna abnormalita, a sice větší objem neoficiálních dovozů ojetých automobilů, než objem vozidel dovezených členy Svazu dovozců automobilů (SDA). Této skutečnosti jsou si nadřízené orgány vědomy a jsou připravována nejrůznější opatření, která mají za cíl maximálně omezit import často značně ojetých a nebezpečných vraků na náš trh.
Klíčová slova:
marketing
marketingový mix
dovednosti
trh
segmentace
osobní automobily
Obsah:
- 1. Úvod 2
2. Charakteristika trhu nových osobních automobilů v České republice 3
3. Přehled segmentace trhu osobních automobilů v ČR dle různých hledisek 3
4. Marketingový mix 5
4.1. Produkt 5
4.2. Cena 7
4.3. Distribuce 8
4.4. Komunikace 9
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.