Marketingový mix - Tefal GC 702D Optigrill
Popis:
Pro vytvoření marketingového mixu jsem si vybral elektrický gril Tefal GC 702D Optigrill od společnosti Tefal. Firma uvedla tento výrobek na trh druhé polovině roku 2014 a jedná se o první elektrický gril, který griluje automaticky -měří tloušťku a množství ingrediencí a následně přizpůsobí čas a teplotu přípravy.
Tento výrobek jsem si vybral, protože má velký potenciál na trhu uspět i se na něm udržet a protože výrobce francouzská firma Tefal je známa svojí kvalitou.
Cílem této práce je vytvořit marketingový mix, tak jak ho firma uskutečňuje a zhodnotit její strategie a politiky
Klíčová slova:
popsání produktu
klasifikace produktu
cena
distribuce
propagace
distribuční strategie
Obsah:
- 0 Úvod 4
1 PRODUKT 5
Popsání produktu na základě informací 5
První pohled 5
Druhý pohled 5
Třetí pohled 7
Klasifikace produktu 7
Klasifikace podle míry hmatatelnosti 7
Klasifikace podle závislosti na trvanlivosti a materiální podstatě 7
Klasifikace spotřebního zboží. 7
Výrobkový mix 7
Sortimentní politika a politika výrobkových skupin 8
Politika atributů produktu 8
Politika značky 8
Politika kvality 9
Politika obalu 9
Politika služeb a záruk 10
Životní cyklus výrobku 10
Zavedení nového výrobku na trh? 10
2 Cena 11
Stanovení ceny 11
Tvorba cen výrobkového mixu 11
Kondiční politika 11
Politika obchodních podmínek 12
Dodací podmínky 12
Platební podmínky 12
Financování prodeje 12
Rozhodnutí o změně ceny 12
3 Distribuce 13
Navržení distribuční strategie 13
Výběr distribučního kanálu 13
Výběr kooperačních vztahů 14
Hodnocení výkonu distributorů 14
4 PROPAGACE 14
Postup při tvorbě komunikace 15
Určení cílového přijemce 15
Stanovení cíle komunikace 15
Sestavení sdělení 15
Výběr komunikační cesty 15
Vypracování celkového rozpočtu na propagaci 16
Výběr komunikačního mixu 16
Vypracování systému měření účinnosti propagace 17
5 Závěr 18
6 Seznam použitých zdrojů: 19
Zdroje:
- KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing I, Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 77 s. ISBN 978-80-7395-707-0.
- KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing II, Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 92 s. ISBN 978-80-7395-815-2.
- Heureka.cz [online]
- Http://www.tefal.cz/ [online]
- URBÁNEK, Tomáš. Marketing. 1. vyd. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010. 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.