Marketingový plán společnosti ze stavebnictví
«»
Popis:
2. CHARAKTERISTIKA FIRMY:
Právní forma:
Naše společnost vznikla 1. 1. 2012 zápisem do obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C., vložka 54376. Společnost zakládají tři společníci Jaroslav Šulc, Marek Lattenberg a Ondřej Menšík.
Předmětem činnosti této společnosti je provádění podlahářských prací. Právní formou naší firmy je společnost s ručením omezeným. Hlavním důvodem této právní formy je nízký základní kapitál. Minimální zapisovaný základní kapitál je 200 000 Kč a majitelé ručí za své závazky pouze do výše svých vkladů. Proto výše jmenovaní společníci zvolili tuto formu společnosti a každý vloží stejný podíl ve výši 200 000 Kč.
Firma se bude pohybovat na trhu hlavně v Jihomoravském kraji. Základní kapitál firmy je 600 000 Kč. Do pokladny firmy z toho půjde částka 100 000 Kč, zbylých 500 000 Kč bude převedeno na účet firmy. Na nákup automobilů a zařízení jsme si půjčili od naší banky 700 000 Kč. Pro administrativu a jako sklad máme pronajaté nebytové prostory na okraji Brna.
Společnost bude vytvářet rezervní fond z čistého zisku vykázaného v řádném účetní závěrce za rok, v němž poprvé čistý zisk vytvoří, a to nejméně 5% z čistého zisku.
Klíčová slova:
charakteristika firmy
okolí firmy
marketingový plán
analýza
strategie
eliminace chyb
Obsah:
- 1. Základní údaje:
2. Charakteristika firmy:
3. Popis okolí firmy
4. Pracovní pomůcky a nářadí
5. Marketingový plán
6. Analýza marketingového plánu
7. Strategie podniku a aplikování marketingové plánu
8. Eliminace chyb v marketingovém plánu
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.