Marketingový přístup při zavádění nového produktu ve vybraném konkrétním případě
Popis:
Jako téma své prezentace na předmět Marketing jsem si vybrala téma Marketingový přístup při zavádění nového produktu ve vybraném konkrétním případě. Toto téma se mi zdá zajímavé, a proto jsem si ho vybrala.
Svou práci jsem rozdělila do dvou částí. V první části, části teoretické si objasníme pojem nový výrobek, řekneme si, co se považuje za nový výrobek a v jakých případech se výrobek dá považovat za nový. Dále si vyjasníme problematiku ohledně etap vývoje nového produktu a jednotlivě je vysvětlím.
Klíčová slova:
výrobek
tvorba nápadu
testování trhu
léčiva
komercionalizace
marketing
Obsah:
- 1. Úvod
2. Nový výrobek
3. Proces vývoje nového výrobku
3.1. Tvorba nápadů
3.2. Hodnocení a třídění nápadů
3.3. Koncepční řešení nového výrobku a jeho testování
3.4. Vypracovaní marketingové strategie
3.5. Obchodní analýza
3.6. Testování trhu
3.7. Prodejnost (komercionalizace)
4. Novartis s.r.o.
5. Etapy vývoje nového léčiva
5.1. Vznik nápadu a jejich třídění
5.2. Koncepce léčiv a jejich testování
5.3. Tvorba marketingové strategie
5.4. Obchodní analýza
5.5. Testování trhu
5.6. Komercionalizace
6. Závěr
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.