Mezinárodní marketing společnosti McDonald's
«»
Popis:
Úvod
K vypracování seminární práce na téma Mezinárodní marketing subjektu, jsme si zvolily společnost McDonald’s. Společnost McDonald’s je totiž společnost, která patří mezi jedny z nejznámějších mezinárodních společností ve světě, a v rámci České republiky ji můžeme zařadit mezi největší zaměstnavatele. Za zmínku také stojí fakt, že se jedná z větší části o společnost, která poskytuje hojně franšízy a v České republice drží prvenství jako společnost s největším počtem sítí restaurací u nás.
Klíčová slova:
charakteristika společnosti
marketingové prostředí
mezinárodní strategie
marketingový mix
propagace
Obsah:
- Úvod 4
1 Všeobecná charakteristika společnosti 5
1.1 McDonald‘s 5
1.2 Vize společnosti 5
1.3 Obchodní strategie firmy 5
2 Mezinárodní marketingové prostředí 6
2.1 Politické a právní mezinárodní marketingové prostředí 6
2.2 Ekonomické mezinárodní marketingové prostředí 7
2.3 Sociální a kulturní mezinárodní marketingové prostředí 7
2.4 Technologické mezinárodní marketingové prostředí 7
3 Mezinárodní strategie a formy vstupu 9
3.1 Formy vstupu na trh 9
3.2 Mezinárodní strategie 10
4 Marketingový mix 12
4.1 Produkt 12
4.2 Cena 12
4.3 Místo 13
4.4 Propagace 13
5 Zajímavosti a novinky 14
Závěr 15
Použitá literatura 16
Přílohy 17
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.