Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Moderní komunikační technologie a vzdělávání

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
6 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
4756
Poslední úprava
18.12.2014
Zobrazeno
1 905 x
Autor:
northfinder
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Do vzdělávacího procesu pronikají ve stále větší míře moderní informační a komunikační technologie. Zasahují všechny stupně vzdělání, od základních škol přes střední školy, gymnázia, vysoké školy, až k doktorským studiím či celoživotnímu vzdělávání. Nabízí se mnoho možností jejich implementace do výuky, které se odvíjejí především od obsahu, vývojové úrovně vzdělávaných a schopností učitele moderní ICT do výuky začlenit a vhodně je využívat s ohledem na dosažení vzdělávacích cílů. Moderní komunikační technologie však nezasahují pouze do oblasti vzdělávání ve školství, ale můžeme je nalézt i v běžném životě a obchodních sférách. Nejčastěji v podobě prezentací, cílených výukových programů, či zábavných interaktivních a vzdělávacích her. Toto téma seminární práce jsem si vybral ze dvou důvodů. Moje přítelkyně pracuje jako učitelka na základní škole a proto mám možnost tuto problematiku vidět očima pedagoga. Dalším důvodem bylo jistě to, že jsem vystudoval SPŠ se zaměřením na grafiku a design, čemuž se ve volném čase věnuji stále a téma ITC je mi ze zadaných témat nejbližší. Cílem mé seminární práce je vysvětlit, co pojem ITC vlastně znamená, jakým vývojem procházely a jaké projekty vznikají na podporu moderní komunikační technologie ve výuce v ČR.

Klíčová slova:

vzdělávání

vývoj

budoucnost

pedagogika

andragogika

komunikační technologie



Obsah:
  • 1. Úvod -2- str.
    2. Význam itc ve vzdělávání -2- str.
    2.1. Historie itc -2- str.
    2.2. Analýza itc a její cíle -3- str.
    2.3. Vývoj a budoucnost itc v čr -5- str.
    3. Závěr -7- str.
    4. Seznam použitých zkratek -8- str.
    5. Seznam použité literatury -8- str.

Zdroje:
  • HELUS, Z. Dítě v osobnostním pojetí Praha: Portál, 2004. 228 s. ISBN 80-7178-888-0
  • SLAVÍK, J.; NOVÁK J. Počítač jako pomocník učitele Praha: Portál, 1997. 119 s. ISBN 80-7178-149-5
  • PRŮCHA, J. Přehled pedagogiky. Úvod do studia oboru Praha: Portál, 2000. 270 s. ISBN 80-7178-399-4
  • DOSTÁL, J. INFOTECH 2007. c 2007, poslední revize
  • MATHAN PRAHA s.r.o. Data IS VaV. c 2007, poslední revize
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše