Popis:
Předmět nabídky
Předmětem naší nabídky je návrh implementace produktu ERP, který bude splňovat požadavky prezentované v Zadávací dokumentaci k obchodní veřejné soutěži, jejímž tématem je „Zavedení komplexního integrovaného informačního systému ekonomických a hospodářsko-správních agend ČSSZ“.
1. Výběr vhodného ERP
1.1 ERP
ERP (enterprise resource planning) balíky jsou plně integrovaná softwarová řešení, která koordinují všechny aktivity v rámci podniku. Při implementaci ERP se nejedná pouze o implementaci software, ale o komplexní změnu podnikových procesů.
1.2 SAP
SAP (Systems , Aplication, Products in Data Processing) je v této době špičkou mezi produkty ERP. Přináší “správná řešení ve správný čas”, která jsou zásadním předpokladem skvělých výsledků. SAP je v současné době největším světovým dodavatelem software pro informační systémy podniků a organizací. Celkově více než 27000 zákazníků ve 120 zemích světa využívá 91.500 instalací SAP software. Působí také na českém trhu.
Řešení mySAP ERP poskytuje soubor funkcí pro podporu analytických činností, finančního řízení, řízení lidských zdrojů, řízení logistiky (včetně logistiky výrobní) a korporačních služeb. Obsahuje rovněž sadu předkonfigurovaných servisních aplikací pro zaměstnance a manažery. Nástroje podporují efektivní správu systému, a to především v oblasti správy softwarových konfigurací, administrace uživatelů, centralizované správy dat i správy webových služeb.
Pro implementaci SAPu jsme se rozhodli z těchto důvodů:
SAP má v České republice již stabilní pozici
SAP nabízí řešení přímo pro veřejný sektor – SAP Public Sector
SAP používají v České republice takové společnosti jako: Škoda auto, ČEZ, ČSOB, ÚHOZ apod. pocházející z různých odvětví včetně již zmíněného veřejného sektoru, tzn. dlouholeté zkušenosti
SAP uvádí, že mezi top 10 firmami v České republice je 9 jejich zákazníky
Klíčová slova:
SAP
MySAP
NetWeaver
ČSSZ
strategie řešení
Obsah:
- Obsah 2
Předmět nabídky 3
1. Výběr vhodného ERP 3
1.1 ERP 3
1.2 SAP 3
1.3 SAP for Public Sector 4
1.3.1 Human Capital Management 5
1.3.2 Government Procurement 5
1.3.3 Public Sector Accounting 5
1.3.4 Social Services and Social Security 6
1.3.5 Government Programs 6
1.3.6 Tax and Revenue Management 7
1.3.7 Public Security 7
1.3.8 Organization Management and Support 7
1.4 MySAP Financials 8
1.5 SAP NetWeaver 8
2. Analýza podnikového procesu 10
2.1 Koncepční úroveň 10
2.2 První úroveň 11
2.3 Druhá úroveň 13
3. Obecná koncepce řešení 14
3.1 Metodika pro implementaci 14
3.2 Scénář implementace 15
3.2.1 Strategie řešení 15
3.2.2 Postup implementace 16
3.3 Organizační struktura projektu 16
3.3.1 Řídící výbor 16
3.3.2 Vedení projektu 16
3.3.3 Projektové týmy 17
3.3.4 Organizace projektového týmu 19
3.4 Standardy použité na projektu 19
4. Časový harmonogram činností 20
4.1 Tvorba časového harmonogramu 20
4.2 Harmonogram 20
5. Odhadovaná cena dodávky 21
Příloha 1: Harmonogram činností 22
Příloha 2: Použité zdroje a náklady na zdroje 24
Příloha 3: Kalendář 25