Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Námitky a jejich zvládání. Jak překonat nesouhlas.

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
9 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
3233
Poslední úprava
28.04.2014
Zobrazeno
1 543 x
Autor:
eliseus
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
S námitkami a výhradami se setkáváme během celého obchodního jednání, nejvíce ale v jeho jádru a závěru. Někdy je nutné překonat námitky již v samotné úvodní fázi, kdy zá-kazník nechce s obchodním zástupcem jednat a namítá, že nemá zájem, čas, peníze apod. Ne vždy je ale nutné pohlížet na námitky jako na projev negativního postoje. Zákazník jimi může naopak projevit zájem o nabízený produkt a jde mu o získání dalších informací. [2]
Na námitky je potřeba se dokonale připravit. Zkušený obchodník ví, zda je námitka ze strany partnera opodstatněná nebo ne, a na tomto základě ji zvládá. K tomuto účelu může posloužit i analýza SWOT, kdy v případě opodstatněné námitky se můžeme opřít o naše silné stránky a poukázat tak na převažující výhody, které může náš obchodní partner získat spoluprací s naší firmou

Klíčová slova:

namítky

nesouhlas

produkt

obchod

firma



Obsah:
  • 1 Námitky a jejich zvládání 3
    1.1 Pět kroků na překonávání námitek 4
    1.1.1 Krok 1 - polštářek 4
    1.1.2 Krok 2 - vyjasnění námitky 4
    1.1.3 Krok 3 - identifikace skryté námitky 6
    1.1.4 Krok 4 - zodpovězte každou námitku 7
    1.1.5 Krok 5 - pokuste se vyhodnotit stav zákazníkovy mysli pomocí pokusného závěru 8
    2 Jak překonat nesouhlas 9
    2.1 Triky oponenta 9
    2.2 Jak se účinně bránit argumentům opotonenta 10
    Seznam použité literatury 13

Zdroje:
  • CARNEGIE, Dale, CROM, J. Oliver, CROM, Michael. Sales advantage : Jak prodat víc a stát se profesionálem. 1. vyd. Praha : Talpress, 2004. 303 s. ISBN 80-7197-231-2.
  • KHELEROVÁ, Vladimíra. Komunikační a obchodní dovednosti manažera . 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 144 s. ISBN 80-247-1677-1.
  • KHELEROVÁ, Vladimíra. Trénink obchodního jednání. Praha : Grada Pub-lishing, 1993. 96 s. ISBN 80-7169-039-2.
  • TERMANN, Stanislav, TERMANNOVÁ, Lenka. Umění přesvědčit a vy-jednat. Praha : Grada Publishing, 2002. 164 s. Dostupný z WWW: . ISBN 80-2470-304-1.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše