Popis:
1. Představení firmy Kofola a. s.
Společnost Kofola a.s. je jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů v České a Slovenské republice. Společnost Kofola má sedm výrobních závodů na čtyřech trzích ve střední a východní Evropě. V České republice společnost celkově zaměstnává kolem 700 lidí. Exportuje také do Maďarska. Kofola za poslední čtyři roky téměř zdvojnásobila své tržby.
Úspěch společnosti Kofola a. s. je postavený na silných značkách, inovacích, kvalitě, kvalifikovaných lidech a uvážlivých investicích do budoucnosti. V jednotlivých zemích je lokální vedení s odpovídajícími pravomocemi a kompetencemi. V oblasti logistiky a distribuce byla započata před 4 roky rozsáhlá obnova vozového parku, která nadále pokračuje. Společnost posílila své týmy o nové kolegyně a kolegy, a to v celém regionu střední Evropy.
Do produktového portfolia společnosti patří tradiční a oblíbený kolový nápoj Kofola, ovocná řada nápojů Jupí, dětský nápoj Jupíka Jupík Aqua, přírodní pramenitá voda Rajec a Rajec Bylinka, pravá americká RC Cola, hroznový nápoj Top Topic a Vinea a Chito Tonic.
Z rodinné firmy se Kofola a.s. rozrostla až do podoby předního středoevropského výrobce nealkoholických nápojů. Většinu tržeb se snaží investovat do výroby a vývoje, aby firma mohla dále prosperovat a hlavně konkurovat ostatním podnikům na trhu.
Společnost Kofola ale nezapomíná ani na svou společenskou odpovědnost. Pravidelně tedy přispívá na charitu. V minulých letech podpořila řadu subjektů a také projektů, hlavně se orientovali na volnočasové aktivity znevýhodněných dětí, mládeže, ale i dospělých(diabetes, dětská obrna apod.). Pomoc v loňském roce směřovala hlavně do okolí výrobních závodů v České republice, tedy v Moravskoslezském kraji (ve městě Krnov) a v Libereckém kraji (ve městě Mnichovo Hradiště).
Klíčová slova:
strategie
řízení
hodnoty
poslání
vize
taktika
mise
podnik
management
Obsah:
- 1. Představení firmy Kofola a. s.
2. Hodnoty společnosti Kofola a.s.
3. Poslání (mise) podniku
4. Vize podniku
5. Strategické cíle podniku
Návrh strategie č. 1 - Pesimistická
Návrh strategie č. 2 - Optimistická
Návrh strategie č. 3 - Realistická