Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Návštěva zahraničního obchodního partnera společnosti H&M

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
2618
Poslední úprava
17.12.2013
Zobrazeno
1 284 x
Autor:
keepcup
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Počátky švédské akciové společnosti H&M sahají do roku 1947, kdy se dnes již zesnulý pan Erling Persson, očarován dojmy z gigantických obchodních center v zámoří, pustil do realizace svého snu, a to založení úspěšného prosperujícího oděvního podniku. Zprvu se podnik nesoucí název Hennes (v překladu Ona), zaměřoval na prodej dámské mody a módních doplňků. V roce 1968 se zakladatel společnosti rozhodl ke koupi firmy Mauritz Widforss. Následným spojením obou firem vznikl dnešní název Hennes&Mauritz (stručněji znějící zkratka H&M je ovšem prezentována na veřejnosti častěji) a došlo také k rozšíření sortimentu na produkty pánské mody.
V současnosti se společnost orientuje i na prodej a výrobu kosmetických produktů a mody pro děti, a to jak běžnou formou nákupu v kamenných obchodech, tak prostřednictvím internetu. Ve svém oboru patří k nejúspěšnějším gigantickým společnostem prodávajícím produkty za přijatelné ceny pro širokou veřejnost. Působí ve 43 zemích - ve více než 2 500 obchodech po celém světě. Největším odbytištěm je Německo, po něm Velká Británie a USA. Téměř 94 000 zaměstnanců se drží neměnné firemní filozofie, a to přinášet modu a kvalitu za nejlepší cenu. H&M nevlastní žádné továrny, nýbrž kupuje hotové produkty od více než 700 nezávislých dodavatelů z celého světa, především ale z Evropy a Asie. Tento fakt je nespornou výhodou při dodávání produktů na jednotlivé trhy, neboť společnost si je plně vědoma rozdílných potřeb jednotlivých zákazníků. S přihlédnutím k tomuto faktu vynakládá značné finanční prostředky za účelem demografických průzkumů.
Jedním z primárních cílů společnosti je každoročně zvyšovat počet svých obchodů o cca 10 - 15% a tomuto nárůstu i odpovídající nárůst prodejů. Tento růst by měl však probíhat s důrazem na kvalitu, udržitelnost a vysokou úroveň ziskovosti.
Valná hromada tvoří nejvyšší rozhodovací orgán společnosti, mimo jiné připravuje výroční zprávu a má vliv na složení představenstva. Představenstvo spravuje záležitosti týkající se práv a povinností akcionářů a zabezpečuje každodenní chod společnosti, v současnosti stojí v čele představenstva pan Stefan Persson - bývalý majoritní vlastník akcií společnosti. Nezbytnými články je řada manažerů, auditorů a dalších zaměstnanců. Funkci kontrolního orgánu zastává Revizní komise.

Klíčová slova:

obchodní partner

H&M

prdukt

moda

prodej



Obsah:
  • Obsah
    Úvod 3-4
    Harmonogram akcí 5
    Pondělí 5. prosince 5-7
    Úterý 6. prosince 5-6
    Středa 7. prosince 7-9
    Čtvrtek 8. prosince 8
    Zdroje 10

Zdroje:
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše