Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Oceňování podniku - T-Mobile Czech Republic, a.s.

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
8 x
Velikost
0,9 MB
Jazyk
český
ID projektu
4402
Poslední úprava
28.10.2014
Zobrazeno
2 864 x
Autor:
kralova.lucie
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod

Pro svou seminární práci z předmětu oceňování podniku jsem si vybral společnost T-Mobile, Czech Republic, a.s.

Cílem této práce je popsat zvolené charakteristiky společnosti, provedení relevantních analýz společnosti včetně rozboru těchto analýz a následného sestavení finančního plánu a provedení ocenění samotného podniku.

2. Analýza makroprostředí

Vývoj ekonomiky v roce 2004 souhrnně odpovídal původním předpovědím spojeným především s uplatněním první fáze reformy veřejných financí a se začleněním do evropských struktur (EU), i když se projevila řada spíše pozitivních odchylek v očekávaných trendech a ukazatelích.

Příznivější podmínky pro ekonomiku ČR je možno spojovat jak se zlepšeným hospodářským vývojem v zahraničí, zejména v Evropě, tak se samotným vstupem do EU, resp. na její jednotný vnitřní trh. Stalo se skutečností, že z očekávaných „šancí a rizik“ vstupu převážily spíše šance a rizika se projevila mírněji, což potvrdil např. vývoj cenové
hladiny, výrazný růst zahraničního obchodu, ale i trendy průmyslové a stavební produkce, znatelně zlepšená důchodová situace podnikatelské sféry a další ekonomické jevy. Souhrnným resultátem vývoje se stal zrychlený hospodářský růst ČR při kvalitativně příznivější skladbě tvorby HDP, resp. při zvýšeném růstu výdajů na investice a progresivním zvýšení exportu vč. výrazného poklesu schodku obchodní bilance, a to při
zpomalení konečné spotřeby domácností a při poklesu spotřeby ve veřejném sektoru.

Klíčová slova:

makroprostředí

analýza

telekomunikace

SWOT analýza

likvidita

aktivita

finanční plán



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Analýza makroprostředí
    2.1. Spotřeba domácností a maloobchodní trhu
    2.2. Pozice telekomunikace v národním hospodářství
    2.3. Analýza telekomunikačního prostředí
    2.4.Analýza vnějšího prostředí
    2.5. Analýza telekomunikace
    2.6. Charakteristika společnosti
    2.6.1. Historie společnosti
    2.6.2. Vedení společnosti
    2.6.3. Analýza vnitřního potenciálu podniku T-Mobile Czech republic, a.s
    2.6.3.1. Analýza SWOT
    3. Finanční Analýza
    3.1. Analýza vstupních údajů
    3.1.1. Horizontální analýza rozvahy a výkazů zisků a ztrát
    3.1.2. Vertikální analýza rozvahy a výkazů zisků a ztrát
    4. Poměrové ukazatele
    4.1. Ukazatel rentability
    4.2. Ukazatel likvidity
    4.3. Ukazatel aktivity
    4.4. Struktura kapitálu (zadlužení)
    4.5. Ukazatel Kapitálového trhu
    4.6. Pracovní kapitál - WC
    4.7. Finanční páka
    4.8. Výpočet EVA
    5. Finanční plán
    5.1. Metody plán. Položek závislých na tržbách
    5.2. Finanční plán výsledovky a rozvahy
    6. Ocenění podniku
    6.1. Stanovení diskontní míry
    6.2. Stanovení tempa růstu g
    6.3. Výpočet FCFF
    6.4. Výpočet FCFF
    6.5 Výpočet dvoufázového modelu FCFF
    6.6. Výpočet dvoufázového modelu FCFE
    6.7. Stanovení ocenění společnosti T-Mobile, Czech Republic, a.s.
    7. Přílohy
    7.1. Rozvaha
    7.2. Výsledovka
    7.3. Doplňující informace
    8. Použité zdroje

Zdroje:
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše