Optimalizace činností v organizaci
Popis:
Téma našeho projektu, které jsme se rozhodli zpracovat je „Optimalizace činností v organizaci“. Celý náš projekt se bude vztahovat na Městský úřad v Lázních Bělohrad. S podrobnějším popisem organizace se později seznámíme. Tuto organizaci jsme vybrali z toho důvodu, protože se nachází v místě bydliště jednoho z člena týmu, který měl možnost získání potřebných informací pro vytvoření naší práce. Roli koordinátora převzala Beáta Hrnčířová, která osobně komunikovala s tajemnicí a dalšími zaměstnanci městského úřadu.
Náš projekt je rozdělen na hlavní dva cíle. Prvním z nich je zhodnocení práce s dokumenty pomocí systému elektronické spisové služby a druhým z nich je optimalizace činnosti zaměstnance, jenž se zabývá správou bytů a domů, které jsou ve vlastnictví města.
Klíčová slova:
správa bytu
informační systém
spisová služba
kalkulace systému
požadavky na software
Obsah:
- 1. Úvod 3
2. Cíl práce 3
2.1. Elektronická spisová služba 3
2.2. Správa bytů a domů 3
3. Metodika 4
4. Charakteristika organizace 4
5. Teoretické poznatky 4
5.1. Informační systém 4
5.1.1. Zavádění logistického IS
5.1.2. Implementace logistického IS
5.1.3. Vhodný postup při zavádění IS
5.2. Spisová služba 5
5.2.1. Legislativa
5.2.2. Formy spisové služby
5.2.3. Životní cyklus dokumentu
5.2.4. Druhy a formy dokumentů
6. Výsledky 8
6.1. Elektronická spisová služba 8
6.1.1. SWOT analýza
6.1.2. Očekávání versus realita
6.1.3. Úspora času
6.1.4. Kalkulace systému
6.2. Správa bytů a domů 12
6.2.1. Požadavky na software a časová náročnost
6.2.2. Výběr vhodných nástrojů
6.2.3. Nejlepší varianta
7. Diskuse 16
8. Závěry a přínosy 16
8.1. Elektronická spisová služba 16
8.2. Správa bytů a domů 17
8.3. Závěr 17
9. Použité zdroje 17
9.1. Internetové stránky 17
9.2. Seznam obrázků 17
9.3. Seznam tabulek 18
9.4. Seznam příloh 18
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.