Popis:
Hodnotící pohovor je nejdůležitější fází systému hodnocení. Jeho dobré zvládnutí přináší řadu výhod jak pro hodnotitele, tak i pro hodnoceného, a proto by se mělo dbát na důklad-nou přípravu a dodržování zásad jeho vedení.
Prvním krokem by mělo být zajištění místnosti, ve které by mohl rozhovor bez vyrušování klidně probíhat. Začala bych s dostatečnou časovou rezervou, aby hodnocení neprobíhalo ve spěchu a stresu. Rovněž bych zajistila, aby nás při pohovoru nevyrušovali jiní kolegové, telefonní hovory či jiné pracovní záležitosti. Jakmile by byly tyto základní předpoklady splněny, mohli bychom přistoupit k samotnému hodnotícímu pohovoru.
Nejdříve bych hodnocenému zaměstnanci vysvětlila cíl pohovoru a vytvořila příjemnou atmosféru pro jakékoliv připomínky z jeho strany ohledně hodnocení, pracovních podmí-nek, systému řízení, popř. organizace práce, včetně námětů na zlepšení.
Klíčová slova:
pohovor
hodnocení
rozhovor
management
organizace
Obsah:
- 1 Otázka číslo 18 3
2 Jak využívat externí a interní lidské zdroje [1] 4
3 Je zaměstnanecká loajalita věcí minulosti? [2] 6
4 Syndrom ruky při práci s myší [3] 7
Příloha p i 8
Seznam literatury 9
Zdroje:
- HAJŠMAN, Ladislav. Jak využívat externí a interní lidské zdroje [online]. Econo-mia, c1996-2008
- Je zaměstnanecká loajalita věcí minulosti? [online]. Josef Kopecký, c2001-2008
- Syndrom ruky při práci s myší [online]. Výzkumný ústav bezpečnosti práce, c2007