Popis:
V dnešní uspěchané době, která je plná možností vznikla myšlenka projektu IDEA FOOR WOOD. Cílem tohoto projektu je nabídnout konečnému uživateli rozumný důvod proč pracovat právě se dřevem. Již samotný název projektu napovídá, že obsahem internetových stránek bude vše okolo dřeva.
V projektu IDEA FOOR WOOD budou postupně přidávány návody a projekty jak správně a hlavně bezpečně pracovat s nářadím a nástroji na opracování dřeva. Na jednotlivých příkladech budou ukázány různé techniky zpracování a obrábění dřeva. Dále zde bude prezentováno více možností jak dosáhnout stejného výsledku, za použití různých metod. Prezentace jednotlivých projektů a návodů bude uveřejňována na webových stránkách www.ideaforwood.com. Větší část stránek bude přístupná až po registraci (moje nářadí, projekty). Registrovat se může kdokoliv, za předpokladu, že nebude porušovat pravidla webu. Celá pravidla užívání webu IDEA FOOR WOOD se zobrazí při registraci. Projekty budou přidávány v pravidelných intervalech.
Celá jedinečnost projektu bude spočívat ve vlastnostech uživatelského účtu. Při registraci uživatel zvolí nářadí které vlastní. V dalších krocích si bude uživatel vybírat z projektů, které odpovídají jeho možnostem. Pomocí různých filtrů si bude moci vybrat i projekty, kde mu bude scházet jedno či více nářadí. Vše bude záviset na volbě uživatele. Projekty budou ke koupi v sekci e-shopu. V případě, že uživatel nebude natolik zručný, aby vyrobil některou část projektu, bude možné si ji zakoupit již hotovou ve formě polotovaru.
Klíčová slova:
zpracovatelé dřeva
podnikatelský plán
dodání produktů
analýza trhu
konkurence
poptávka
dodavatelé
SWOT
Obsah:
- Úvod 4
1. Tým zpracovatelů projektu 5
2. Klíčové body projektu IDEA FOR WOOD 6
2.1. Základní myšlenka 6
2.2. Funkce aplikace 7
2.3. Nákup, platby a dodání produktů 9
2.4. Cenový sazebník za produkty 10
2.5. Přínosy (výhody) webové služby 11
2.6. Současný stav projektu 12
2.7. Financování projektu 12
2.8. Personální a prostorové zajištění 12
3. Analýza trhu 13
Konkurence 13
Poptávka 13
Dodavatelé 13
4. Marketingová strategie 14
4.1. Analýza SWOT 14
4.2. Propagace projektu 15
5. Odhadované příjmy a výdaje na projekt 16
6. Milníky projektu 18
Přílohy 19