Popis:
Tento podnikatelský záměr byl vytvořen jako reakce na některé chybějící služby příznivcům cyklistiky v teplickém regionu.
Ing. Oldřich Černý, dlouholetý manažer jedné z nejúspěšnějších společností, zabývajících se výrobou a prodejem kol, se dohodl se svými dlouholetými kolegy a obchodními partnery p. Janem Smolekem a p. Michalem Křížem na založení společnosti TRICYKL, s.r.o., zabývající se prodejem, servisem a půjčovnou kol.
Zejména půjčovna kol může oslovit návštěvníky regionu, ať již jsou to lázeňští hosté, studující mládež, nebo turisté a umožní jim poznat krásy okolí.
Společnost TRICYKL, s.r.o. chce svým působením přispět ke kulturnímu obohacení města a aspirovat tak na místo, které budou lidé vyhledávat.
Pro realizaci záměru byly vybrány prostory opuštěné prodejna v Dubí. Poloha prodejny se zdá být ideální z několika důvodů.
Nachází se v těsné blízkosti mezinárodní silnici E 55, což podstatně rozšiřuje okruh potencionálních zákazníků. Ve městě Dubí není žádná prodejna s potřebami pro cyklisty a protože leží v podstatě na rozhraní Dubí a Teplic, tzn v dosahu linek MHD, mohou ji bez problémů navštěvovat i občané Teplic.
Klíčová slova:
údaje o společnosti
klíčové osobnosti
konjunkturální vlivy
obchodní plán
marketingový plán
finanční plán
Obsah:
- 1. Souhrnná informace o podnikatelském záměru
2. Společnost
2.1. Základní údaje o společnosti
2.2. Klíčové osobnosti
2.3. Charakteristika společnosti
3. Výrobek - služba
3.1 Nový trend - horská kola
3.2 Hlavní dodavatelé
3.3 Konkurenční výhoda
3.4 Konjunkturální vlivy
3.5 Demografické faktory
4. Analýza SWOT
5. Konkurence
5.1. Popis konkurence
5.2. Silné a slabé stránky konkurence
6. Obchodní plán
7. Marketingový plán
7.1 Stanovení cen
7.2 Distribuce služeb
7.3 Odhad odbytu
8. Finanční plán
8.1 Zakladatelský rozpočet
8.2 Odhad výnosů a nákladů
8.3 Ukazatel návratnosti investic