Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Podpora prodeje

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
2 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
2357
Poslední úprava
28.11.2013
Zobrazeno
1 076 x
Autor:
eliskabila
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

Cílem mé seminární práce je seznámit vás s podporou prodeje. Jedná se o techniku, kterou realizuje marketingový plán. Spolu s dalšími součástmi, například reklamou, má zajisti cíle marketingu, ale v prvé řadě zvýšení prodejnosti daného výrobku či služeb (nadále produktu).

1. Teoretická část

1.1 Úkoly a plánování podpory prodeje

Podpora prodeje je přístup, který se liší od reklamy, osobního prodeje a publicity (vztahů s veřejností) tím, že to je neosobní komunikace, která dává zákazníkovi určitý motiv k okamžitému nákupu (zvýhodněné kupóny na nákup produktu, soutěže a výhry, vzorky zdarma a prémie).

Úkoly podpory prodeje:
1) Přimět zákazníky, aby vyzkoušeli nové produkty.
2) Zvýšit mimosezónní prodej.
3) Zvýšit prodeje v obdobích, která souvisejí s hlavními společenskými, prázdninovými a dalšími příležitostmi (výstavy, veletrhy).
4) Podnítit zprostředkovatele k úsilí prodávat produkty.
5) Zajistit propagační materiály akcí.

Plánování podpory prodeje:
Tento plán podpory prodeje by měl mít stejně jako v případě reklamy písemnou
podobu a měl by být připravován jako nedílná součást komplexního marketingového plánu.

Klíčová slova:

teorie

plánování podpory prodeje

snížení ceny

prémie

sleva

kupóny



Obsah:
  • Úvod…………………………………………………………………..3
    1. Teoretická část………………………………………………….4 - 9
    1.1 Úkoly a plánování podpory prodeje…………........................4 - 6
    1.2 Techniky podpory prodeje…………………..………….…...7 - 8
    1.21 Metoda speciální komunikace……………...……….7
    1.22 Specializovaná nabídka………………………..……8
    1.3 Výhody a nevýhody podpory prodeje………………….……….9
    2. Praktická část……………………………………………………...10
    Závěr..…………………………………………..................................11
    Seznam použité literatury……………………………………………12

Zdroje:
  • Kotler, P., Marketing, 2.vyd., Prentice Hall, 2002, ISBN 073520179X
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše