Portfolio učitele - seminární práce
«»
Popis:
Stanovit výukové cíle k jednomu tématu
Kognitivní
Žák:
- definuje jednotlivé druhy zevního i vnitřního krvácení
- uvede příklady pro použité škrtidla
- interpretuje postupy první pomoci při krvácení z tělních otvorů
Psychomotorický
Žák:
- vysvětlí a demonstruje způsoby zástavy zevního krvácení
- demonstruje postup při zástavě krvácení
Afektivní
Žák:
- popíše pravděpodobné projevy vnitřního krvácení
- vysloví závažnost přítomnosti příznaků vnitřního krvácení
Klíčová slova:
tematický plán
výukové cíle
efektivita učebnice
krvácení
první pomoc
hospitace
Obsah:
- Zadání:
Úkol 1
Roční časový tematický plán
Úkol 2
Stanovit výukové cíle k jednomu tématu
Úkol 3
Posoudit didaktickou efektivitu učebnice
Úkol 4
Zpracovat konkrétní přípravu na hodinu
Teoretická příprava
Krvácení (hemoragie)
Zástava krvácení
První pomoc při krvácení
Shrnutí nad přípravou - při projektování hodin se zaměřením:
Úkol 5
Záznam z hospitace
Hospitační záznam
Úkol 6
Návrh projektu k realizaci vybraného průřezového tématu
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.