Proces strategického řízení - Management a marketing
«»
Popis:
1. Úvod
Strategické řízení se v poslední době dostalo do popředí zájmu vlastníků přenášejících své požadavky na management organizace. Již dlouhou dobu je problematika strategického řízení diskutována v odborných časopisech a na diskuzních fórech. O možnostech využití strategického řízení ve firmách svědčí fakt, kolik jsou firmy ochotny zaplatit za poradenské služby zaměřené na toto téma.
Klíčová slova:
metodika
analýza
konkurence
diferenciace
distribuce
substituční výrobky
dodavatelé
Obsah:
- 1. Úvod 1
2. Cíl a metodika práce 2
2.1. Cíl práce 2
2.2. Metodika 2
3. Analýza konkurence v odvětví 3
3.1. Potenciální konkurenti a bariery vstupu do odvětví 4
3.1.1. Úspory z rozsahu 4
3.1.2. Diferenciace produktu 4
3.1.3. Kapitálová náročnost 4
3.1.4. Přechodové náklady 5
3.1.5. Přístup k distribučním kanálům 5
3.1.6. Nákladové znevýhodnění nezávislé na rozsahu 5
3.1.7. Vládní politika 5
3.2. Konkurenční rivalita 5
3.3. Substituční výrobky 6
3.4. Dohadovací schopnost dodavatelů 6
3.5. Dohadovací schopnost odběratelů 7
4. Závěr 8
Seznam literatury 9
Seznam obrázků: 9
Zdroje:
- KERMALLY, S. Největší představitelé marketingu. 2nd ed. Brno: Computer Press, a. s. Brno, 2006. 104 p. ISBN. 80-251-1013-3
- GROSOVÁ, S. Marketing - principy, postupy, metody. 1st ed. Praha: VŠCHT, 2002. 165 p. ISBN 80-7080-050-6.
- PORTER, M. E. Konkurenční strategie. 1st ed. Praha: VICTORIA PUBLISHING a.s., 1994. 403 p. ISBN 80-85605-11-2.
- SEDLÁČKOVÁ, H., BUCHTA, K. Strategická analýza. 2nd ed. Praha : C. H. Beck, 2006. 121 p. ISBN. 80-7179-367-1.
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.