Prodejní prostory a jejich optimální uspořádání
Popis:
Cílem našeho projektu se stalo řešení problematiky IT obchodů v naší republice. Konkrétně bychom se chtěli zaměřit na e-shopy a jejich kamenné obchody. Tato problematika je dnes velmi aktuální z důvodu jejich modernosti a masového využití všemi generacemi. Prodejní prostory jednotlivých obchodů se však mohou lišit a opravdu se liší. Co vede jednotlivé obchody k tomu, jakým způsobem řídí svoje zásoby a jejich následné vystavení v prodejních prostorách? Je lepší menší pracoviště s menším množstvím vystaveného zboží, nebo větší obchody nabité zbožím nabízející návštěvníkům si zboží nejen prohlédnout, ale i vyzkoušet? Vyplatí se e-shopům vůbec provozovat kamenné obchody, nestačilo by pouze jejich úspěšné webové prostředí? Na tyto a podobné otázky by se měl zaměřit náš projekt prodejních prostorů a jejich optimálního uspořádání.
Klíčová slova:
metodika projektu
logistika
doprava
představeni firem
dotazník
hrozby
Obsah:
- 1. Úvod a cíle projektu 3
2. Metodika projektu 3
3. Základní informace 3
3.1. Logistika 4
3.2. Skladování 4
3.3. Doprava 4
4. Představení firem 5
4.1. TS Bohemia 5
4.2. Alza 7
5. Srovnání jednotlivých firem 10
5.1. Alza 10
5.1.1. Skladování 11
5.1.2. Logistika 11
5.1.3. SWOT analýza 12
5.1.3.1. Silné stránky 12
5.1.3.2. Slabé stránky 12
5.1.3.3. Příležitosti 12
5.1.3.4. Hrozby 12
5.2. TS Bohemia 12
5.2.1. Skladování 13
5.2.2. Logistika 13
5.2.3. SWOT analýza 13
5.2.3.1. Silné stránky 13
5.2.3.2. Slabé stránky 13
5.2.3.3. Příležitosti 13
5.2.3.4. Hrozby 14
6. Šetření pomocí dotazníků 14
6.1. Dotazník 14
6.2. Výsledky 14
7. Diskuse a závěr 15
7.1. Shrnutí 15
7.2. Doporučení 16
7.3. Rozšíření 16
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.