Projekt maloobchodní jednotky
Popis:
Úvod
Pro svoji seminární práci jsem si vybrala prodejnu Penny Market, sídlicí ve Frýdlantě nad Ostravicí. Tuto prodejnu jsem si vybrala z proto, že je umístěna nedaleko mého bydliště a také v ní pravidelně nakupuji. Cílem mé seminární práce bylo porovnání praxe s teoretickými znalostmi získanými v rámci předmětu ekonomika obchodu.
1. Představení maloobchodní jednotky
Penny Market, s.r.o. vstoupila na český trh v roce 1997. V současné době má více než 300 provozoven, které zaměstnávají kolem 3000 zaměstnanců. Prodejny jsou rozmístěny po celé republice a dochází k neustálému nárůstu prodejen.
Společnost Penny Market je dceřinou společností obchodního řetězce REWE, který se pohybuje na mezinárodní úrovni. Penny Market je jednou z největších českých diskontů.
Jak již bylo zmíněno, Penny Market je potravinářský řetězec fungující na bázi „tvrdého diskontu“. To znamená, že nemá až tak široký sortiment, ale i tak nabízí zboží každodenní potřeby. Hlavní důraz společnost klade na co nejmenší cenu. Z vlastní zkušenosti to mohu potvrdit, avšak je tak činěno na úkor kvality.
Klíčová slova:
představení
exteriér
prostory
interiér
design
zboží
Obsah:
- Úvod 1
1 Představení firmy 1
2 Exteriér prodejny 2
2.1 Architektonické řešení a umístění 2
2.2 Vstupní prostory 2
2.3 Parkovací plochy a servisní zařízení 2
3 Interiér prodejny 3
3.1 Dispoziční řešení 3
3.2 Vnitřní design 4
4 Zboží 5
4.1 Zboží jako obchodní sortiment a technologická skupina 5
4.2 Zboží a způsoby prezentace 6
Závěr 7
Prameny a literatura 8
Přílohy
Zdroje:
- Ekonomika obchodu - Starzyczná H., Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Karviná 2003. ISBN 80-7248-192-4
- http://www.penny.cz
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.