Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Propagační akce CzechTourismu

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
2361
Poslední úprava
28.11.2013
Zobrazeno
1 009 x
Autor:
eliskabila
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Cílem mé seminární práce je charakterizovat propagační akce CzechTourismu. Jedná se o akce, které mají zviditelnit Českou republiky navenek. A to jak v rámci Evropy, tak celého světa a to prostřednictvím komunikace se zahraničím. Česká centrála cestovního ruchu, nebo-li CzechTourism je agenturou, která organizuje tyto propagační akce.

1. CzechTourism
CzechTourism pořádá fam tripy pro incomingové cestovní kanceláře, press tripy pro zahraniční novináře, prezentuje Českou republiku na zahraničních i domácích veletrzích, vydává a distribuuje obrovské množství prospektů a jiných propagačních materiálů. Jedním z jejích důležitých úkolů je také podpora českých regionů (pořádání seminářů, regionální prezentace, venkovská turistika, ad.). Dalším úkolem je analýza trhu, statistická šetření na téma příjezdového cestovního ruchu, zjišťování motivace příjezdu turistů a především důvodů, proč turisté nepřijeli - všechny tyto údaje potom ovlivňují směřování aktivit CzechTourism. V nejobecnější rovině je cílem zvýšit příjmy z cestovního ruchu, čehož lze dosáhnout několika způsoby:
zvýšením počtu zahraničních turistů,
prodloužením jejich pobytu v ČR,
opakováním jejich cest do ČR,
přilákáním movitější klientely.
Czechtourism spravuje 26 zahraničních zastoupení Nepodstatná není ani její aktivita na poli vzdělávání - Czechtourism pořádá četné exkurze pro studenty odborných škol i semináře pro odbornou veřejnost.
Od roku 2003 byla zavedena zcela nová koncepce propagace České republiky: byl zúžen počet komunikovaných témat (doposud byl rozpočet rozmělněn mezi více než 25 oblastí). Veškeré aktivity agentury CzechTourism jsou nyní soustředěny na podporu těchto pěti hlavních témat:
Kouzlo hradů, zámků a historických měst
Zdravá a aktivní dovolená
Zlatá Praha (v trojím pojetí: historická, kulturní, pro mladé)
Lázně: místo pro odpočinek a potěšení
Církevní památky a poutní místa

Klíčová slova:

press trip

Zlatá Praha

workshopy

propagace

veletrhy



Obsah:
  • Úvod……………………………………………………………………………..3
    1. CzechTourism.....……………………………………………………………..3
    2. Přehled činnosti CzechTourism za rok 2004……………………………...4 - 5
    3. Workshopy CzechTourism v roce 2005…………………………………..5 - 6
    Závěr…………………………………………………………………………….6
    Seznam použité literatury………………………………………………………..7

Zdroje:
  • www.czechtourism.com
  • www.mmr.cz
  • www.cot.cz
  • www.accka.cz
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše