Restrukturalizace a moderní pojetí e-shopu v oblasti logistiky
Popis:
V dnešní hektické době má obrovské procento obyvatelstva velmi málo času. Nakupování tak pro ně často představuje velký stres. Typicky takový zaneprázdněný manažer velké firmy se při představě, že po cestě z práce v osm hodin večer musí jít ještě něco nakupovat, oklepe hrůzou. Eshopy jsou však „naštěstí“ dnes zaměřeny už na všechen druh zboží, ať se jedná o nábytek, oblečení či potraviny. Nákup přes eshop je tedy nejen pohodlný, ale poměrně i rychlý. Lhůty dodání „ještě dnes“ nebo „hned zítra“ se na nás valí z každé webové stránky, kde se něco prodává. Tak proč si „neulehčit“ život, když to jde poměrně snadno.
Klíčová slova:
zpracování
skladování
internetový obchod
zlepšení eshopu
diskuse
závěry
přínosy
Obsah:
- 1 Úvod 1
2 Cíl a metodika zpracování 1
3 Teoretická část 3
3.1 Charakteristika logistiky 3
3.2 Teorie skladování 3
3.3 Internetový obchod 7
3.4 QR kódy 10
4 Praktická část 13
4.1 Popis konkrétního e-shopu 13
4.2 Návrhy na zlepšení eshopu 16
4.3 Zhodnocení eshopu 18
4.4 Problematika webových stránek našeho E-shopu 18
5 Diskuse 24
6 Závěry a přínosy 25
7 Seznam použité literatury 26
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.