Řízení lidských zdrojů
«»
Popis:
Úvod
Etapa mimořádně tvrdého konkurenčního soupeření společností a firem na globalizovaném trhu vede jednotlivé subjekty k tomu, aby intenzivně hledaly další možnosti posílení své konkurenceschopnosti. Zatímco dříve byly zdroje růstu dány především uváděním technologických a výrobních inovací do praxe, v současné době se dostává do popředí především základní cíl a tím je: "dosažení konkurenční výhody prostřednictvím vysoké úrovně řízení lidských zdrojů".
1. Co chápeme pod pojmem řízení lidských zdrojů
Řízení lidských zdrojů chápeme jako trvalý proces sestávající z řady odborných činností a postupů vedoucích k zabezpečení požadované úrovně, počtu a struktury kvalifikovaných pracovních sil na všech úrovních, vrcholovým managementem počínaje přes střední management až po kvalifikované zaměstnance dělnických kategorií. Jen dlouhodobě vysoce odborný komplex činností a postupů v této oblasti je předpokladem k tomu, abychom trvale dosahovali tzv. konkurenční výhody prostřednictvím kvality řízení lidských zdrojů.
Klíčová slova:
lidské zdroje
organizace
personální plánování
vzdělávání
bezpečnost
Obsah:
- Úvod
1. Co chápeme pod pojmem řízení lidských zdrojů
2. Organizační struktura
3. Personální plánování
4. Výběr a přijímání zaměstnanců
5. Vzdělávání zaměstnanců
6. Hodnocení zaměstnanců
7. Motivace zaměstnanců
8. Bezpečnost práce
9. Administrativní činnosti
Závěr
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.