Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Rozbor výkonnosti podniku - G-mont, s.r.o.

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
9 x
Velikost
11,5 MB
Jazyk
český
ID projektu
12857
Poslední úprava
22.10.2018
Zobrazeno
1 311 x
Autor:
snoopydogg
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Do předmětu Rozbor výkonnosti podniku jsme si měli zvolit k vypracování semestrální práce jeden konkrétní podnik. Napsat základní informace o něm, portfolio výrobků, poskytovaných služeb a tak dále. Analyzovat výrobní program firmy, hlavní trhy, na kterých firma působí a hlavní segment zákazníků, kteří od dané společnosti nakupují výrobky či služby v podobě montáží daných zařízení. Jedná se o firmu G-mont s. r. o. vyrábějící garážová, průmyslová vrata, brány na elektrický pohon, rolety, markýzy, závory, automatické dveře, žaluzie a příslušenství spojené s tímto sektorem včetně provádění montáží a servisu.

Hlavním cílem práce bylo porovnat tuto vybranou firmu se dvěma konkurenty, kteří jsou velikostně a obratově podobní. Mezi dva hlavní konkurenty firmy jsme vybrali společnost BAURO spol. s r. o. a TECHNOPARK, CZ s. r. o. Tito dva hlavní konkurenti působí ve stejném kraji jako námi analyzovaná společnost, tedy v jihomoravském a mají podobnou výši ročního obratu. Porovnání těchto tří vzájemně si konkurujících firem bylo v ukazatelích vývoje tržeb, rentability vloženého a vlastního kapitálu, vývoje zadluženosti konkrétně úrokového krytí, koeficientu samofinancování a celkové zadluženosti. Dále byly analyzovány vývoje aktivity a to: obrat celkových aktiv, doba obratu zásob a doba obratu pohledávek. Dále byly všechny tři firmy poměřovány dle kvality poskytovaných výrobků a služeb a budoucí strategie.

Na závěr jsme doporučili opatření ke zlepšení obchodní výkonnosti firmy G-mont s. r. o. dle provedené analýzy a srovnání s konkurencí.

Klíčová slova:

obchodní zastoupení

rentabilita

aktivita

zadluženost

aktivita

zákazníci



Obsah:
  • Úvod 3
    1. Historie a stručný popis firmy G-mont s.r.o. 4
    2. Popis a zhodnocení kvality použitých informačních zdrojů o podniku a výsledcích jeho činnosti 5
    3. Výrobní program firmy, hlavní trhy a zákazníci. Vývoj tržeb a odhad tržního podílu celkem a na jednotlivých trzích, případně hlavních zákazníků 5
    3.1 Výrobní program firmy 5
    3.2 Obchodní zastoupení 6
    3.3 Servis a záruka 6
    3.4 Hlavní trhy a zákazníci 7
    3.5 Vývoj tržeb a odhad tržního podílu 7
    4. Porovnání se dvěma nejlepšími konkurenty v odvětví, a to z pohledu: 8
    4.1 Vývoje tržeb, vývoje rentability (ROE, ROI), vývoje zadluženosti a aktivity 8
    4.1.1 Vývoj tržeb firmy TECHNOPARK CZ s. r. o. a BAURO, spol. s. r. o. 8
    4.1.2 Vývoj rentability 9
    4.1.3 Vývoj zadluženosti 11
    4.1.4 Vývoj aktivity 12
    4.2 Kvality poskytovaných výrobků a služeb 14
    4.2.1 G-mont, s.r.o 14
    4.2.2 Bauro, spol. s.r.o. 14
    4.2.3 TECHNOPARK CZ s.r.o. 15
    4.3 Budoucí strategie 15
    4.3.1 Budoucí strategie G-mont s. r. o. 15
    4.3.2 Budoucí strategie Bauro, spol. s r. o. 16
    4.3.3 Budoucí strategie TECHNOPARK CZ, s. r. o. 17
    5. Návrhy na opatření ke zlepšení obchodní výkonnosti firmy 17
    Závěr 18
    Seznam použité literatury 19
    Seznam tabulek a grafů 20

Zdroje:
  • Bauro dřevní a vratové systémy. [online]
  • G-mont, s. r. o. - výrobce vrat a bran. [online]
  • Technopark Vám nabízí celou řadu výhod. [online]
  • KNÁPKOVÁ, Adriana a Drahomíra PAVELKOVÁ. inanční analýza: komplexní průvodce s příklady. Praha: Grada, 2010, 205 s. Prosperita firmy. ISBN 978-80-247-3349-4.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše