Seminární práce - Benchmarking
Popis:
1 Úvod a cíl
Benchmarking lze definovat jako proces, v němž podniky hodnotí vlastní výkony a po-rovnávají je s výkony jiných. Podniky tak pomocí benchmarkingu mohou porozumět svým silným a slabým stránkám a strategiím, které povedou ke zvýšení jejich konkurenceschop-nosti. Cílem seminární práce je přiblížení moderní metody benchmarking z teoretického hle-diska a zachycení jeho myšlenek.
1.1 Metodika
Zpracování převážně internetových a literárních zdrojů do literární rešerše a analýza vybraných zdrojů.
Klíčová slova:
metodika
benchmarking
etický kodex
kvadranty
benchmarkingový cyklus
Obsah:
- 1 Úvod a cíl 3
1.1 Metodika 3
2 Historie benchmarkingu 4
3 Definice benchmarkingu 4
3.1 Dle APQC (American Productivity and Quality Center) 4
3.2 Dle Roberta C. Campa 4
4 Přístupy k benchmarkingu 5
5 Etický kodex benchmarkingu 5
6 Šablona se čtyřmi kvadranty 6
7 Benchmarkingový cyklus (proces) 7
8 Závěr 8
9 Zdroje 9
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.