Popis:
Název značky Formosa bubble tea vznikl ze dvou částí. První část názvu značí původní označení ostrovu Taiwan, odkud nápoj pochází a odkud se dováží veškeré suroviny na výrobu tohoto nápoje. Druhá část názvu, bubble tea, označuje název čaje v anglickém jazyce. Zároveň toto označení je celosvětově známe pro tento produkt.
Bubble tea je vyroben z kvalitních sypaných čajů a následně je přidána ovocná složka, která dodá nápoji jeho sladkou chuť. Dále se také přidává do každého nápoje tapioka,
což je přírodní škrob získávaný z rostliny, pěstující se na Taiwanu a po uvaření se z něj stává želé. Místo tapioky se také může dát kokosové želé s různými příchutěmi nebo pop-boba kuličky, které při rozkousnutí prasknou a uvolní ovocnou příchuť, která je uvnitř.
Návrh vzhledu značky - loga, je navrženo a zpracováno firmou, která se zabývá grafikou.
Klíčová slova:
marketing
cenová strategie
distribuční strategie
marketingová strategie
produktová strategie
Obsah:
- Obsah 1
Úvod, značka a logo 2
Produktová strategie 2
Cenová strategie 3
Distribuční strategie 3
Marketingová strategie 4
Závěr 4