Seminární práce z Informačního managementu
«»
Popis:
Naše firma distribuuje své výrobky pod jednou značkou, a zabývá se prodejem sortimentu denní potřeby. Firma má dlouholetou tradici na tuzemském trhu a v poslední době začíná prodávat své výrobky i do zahraničí. Kvalita našich výrobků je vyhlášená a firma má pevné postavení na tuzemském trhu. Vlastníme řadu poboček ve všech větších městech české republiky,hlavní sídlo máme v Ostravě. Za účelem zlepšení odbytu výrobků u nás i v zahraničí jsme se rozhodli přebudovat stávající podnikový systém.
Klíčová slova:
informační manažer
management
správce sítě
finanční prostředky
hodnocení účinnosti
Obsah:
- Firma H+K 3
Specifikace funkce „Informační manažer“ 3
Náplň práce: Informačního manažera 3
Hlavní funkce inf. managementu: 4
Co znamená pojem IM neboli strategie 4
Charakteristika IM 4
Znalosti IM 5
Specifikace funkce informačního manažera. 5
Správce sítě musí nutně splňovat: 6
Náplň práce: 6
objem finančních prostředků 7
zásady hodnocení účinnosti IS/ICT 8
Přínosy pro podnik 8
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.