Seminární práce z Marketingu - Marketingový mix společnosti Volkswagen, a. s.
Popis:
Pro svou seminární práci jsem si vybrala téma Volkswagen, a. s., protože mě jejich vozy zaujaly svým vzhledem a funkčností. Nejprve bych ráda zmínila, čím se tato společnost zabývá, řekla něco o její historii a výrobě těchto automobilů. Poté se pokusím teoreticky vysvětlit marketingový mix, který poté aplikuji na automobilku Volkswagen. Ke konci mé seminární práce jsem jak teoreticky, tak i prakticky uvedla SWOT analýzu, přesněji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby akciové společnosti Volkswagen.
Cílem mé seminární práce je seznámit Vás s touto společností a poukázat na její výrobu.
Klíčová slova:
výroba automobilu
Volkswagen
marketingový mix
swot analýza
názor na společnost
Obsah:
- 1. Úvod 3
2. Historie Volkswagen 4
3. Výroba automobilu 5
4. Charakteristika Volkswagen Group 6
5. Ekonomika společnosti 6
1. Marketingový mix 7
2. Swot analýza 10
a. Silné stránky (Strenght) 11
b. Slabé stránky (Weakness) 11
c. Příležitosti (Opportunity) 11
d. Hrozby (Threats) 12
3. Můj názor na společnost Volkswagen, a. s. 13
4. Závěr 14
5. Zdroje 15
Zdroje:
- KŘESŤAN, V. Marketing: skripta. 1. vyd. Jihlava: VŠPJ, Katedra ekonomie a managementu, 2009.
- KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené. Grada Publishing: Praha, 2001. 720. stran. ISBN 80-247-0016-6.
- SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. ISBN 80-7318-177-0.
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.