Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Seminární práce z Marketingu - Marketingový mix společnosti Volkswagen, a. s.

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
4 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
11478
Poslední úprava
31.01.2018
Zobrazeno
1 638 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pro svou seminární práci jsem si vybrala téma Volkswagen, a. s., protože mě jejich vozy zaujaly svým vzhledem a funkčností. Nejprve bych ráda zmínila, čím se tato společnost zabývá, řekla něco o její historii a výrobě těchto automobilů. Poté se pokusím teoreticky vysvětlit marketingový mix, který poté aplikuji na automobilku Volkswagen. Ke konci mé seminární práce jsem jak teoreticky, tak i prakticky uvedla SWOT analýzu, přesněji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby akciové společnosti Volkswagen.
Cílem mé seminární práce je seznámit Vás s touto společností a poukázat na její výrobu.

Klíčová slova:

výroba automobilu

Volkswagen

marketingový mix

swot analýza

názor na společnost



Obsah:
  • 1. Úvod 3
    2. Historie Volkswagen 4
    3. Výroba automobilu 5
    4. Charakteristika Volkswagen Group 6
    5. Ekonomika společnosti 6
    1. Marketingový mix 7
    2. Swot analýza 10
    a. Silné stránky (Strenght) 11
    b. Slabé stránky (Weakness) 11
    c. Příležitosti (Opportunity) 11
    d. Hrozby (Threats) 12
    3. Můj názor na společnost Volkswagen, a. s. 13
    4. Závěr 14
    5. Zdroje 15

Zdroje:
  • KŘESŤAN, V. Marketing: skripta. 1. vyd. Jihlava: VŠPJ, Katedra ekonomie a managementu, 2009.
  • KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené. Grada Publishing: Praha, 2001. 720. stran. ISBN 80-247-0016-6.
  • SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. ISBN 80-7318-177-0.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše