Seminární práce z předmětu KMO/MTGA - Základy Marketingu
«»
Popis:
ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKA NAŠÍ SPOLEČNOSTI
Naše společnost bude založena třemi společníky jako ŠALAMOUN v. o. s.. Jedná se o firmu specializující se na doučování znalostí základní a střední školy a na přípravu ke zkouškám na VŠ.
Pro uplatnění našeho produktu na trhu byla zvolena marketingová koncepce, ve které bude kladen důraz na produkt naší firmy.
MARKETINGOVÉ FUNKCE NAŠÍ SPOLEČNOSTI
1. Analýza prostředí a marketingový výzkum
Při analýze marketingového prostředí bylo zjištěno, že v Plzni neexistuje žádná jiná
podobně působící organizace, zaměřená na doučování mládeže znalostem základní a střední školy. Existují pouze jednotlivci, kteří nabízejí své služby nejčastěji prostřednictvím inzerátů.
Při marketingovém výzkumu byl potvrzen neustálý zájem žáků a studentů o služby ve formě doučování. Jelikož tento zájem bude přetrvávat i do budoucnosti, můžeme z tohoto hlediska úspěšně realizovat náš podnikatelský záměr.
Klíčová slova:
marketing
společnost
spotřebitelé
plánování
SWOT
analýza
náklady
výnosy
Obsah:
- Základní charakteristika naší společnosti
Marketingové funkce naší společnosti
1. Analýza prostředí a marketingový výzkum
2. Analýza spotřebitelů
3. Plánování produktu
4. Plánování - stimulace prodeje
5. Plánování ceny
Swot analýza naší firmy
Plánování nákladů a výnosů
Závěrečné zhodnocení
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.