Sociální sítě jako nástroj marketingové komunikace
Popis:
V mikroekonomické společnosti je důležitou součástí trh, kde dochází ke konfrontaci reálné nabídky producentů produktu na straně jedné a poptávky jejich potenciálních uživatelů na straně druhé. Jelikož ekonomická síla nabídky a poptávky není v rovnovážném postavení, dochází ke vzniku marketingu.
Marketing je proces zaměřený na potřeby a přání zákazníků. Nepřetržitě sestavuje nápady na nové produkty, zdokonaluje již stávající výrobky, zkoumá a objevuje neuspokojené potřeby zákazníků a nalézá uspokojivá řešení.
Marketingovou komunikaci můžeme také přiblížit k propagaci, která tvoří navenek viditelnou část marketingových činností. Existuje nespočet možností, kde a jak uplatnit marketingovou komunikaci v praxi. V současné době se její aktivita často soustřeďuje především na sociální sítě, což je zapříčiněno rychlým technologickým vývojem.
Klíčová slova:
sociální sítě
využití
marketing
komunikace
mikroekonomie
vzájemná komunikace
Obsah:
- 1. ÚVOD
2. POPIS
2.1 Seznámení se sociálními sítěmi
2.2 Jak to funguje
2.3 Výhody využití
3. PŘÍKLADY
3.1 Facebook
3.2 Youtube
3.3 Instagram
4. ZÁVĚR
5. POUŽITÉ ZDROJE:
Zdroje:
- KOTLER, P. Marketing podle Kotlera jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha, Management Press, 1999, s. 34-39
- VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy - 4. rozšíř. vyd.. Praha, Grada Publishing, 2012, s. 274-281
- BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací - 1. vyd.. Zlín: VeRBuM, 2010, s.10-13
- Kameníček, J. 2015. ,,Přednáška 1‘‘ in Úvod do ekonomie.
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.