Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Stavební podnik II - Marketing

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
7713
Poslední úprava
29.03.2016
Zobrazeno
992 x
Autor:
nella.grundzova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Naše společnost DAŠÍDO s.r.o., jejíž hlavní činností je pokládání dlažby a obkladů, předmětem obchodní činnosti je pokládka interiérové dlažby libovolných materiálů a montáž obkladů libovolných materiálů. Společnost zaměstnává 6 vyučených řemeslníků, kteří jsou rozděleni na 2 pracovní skupiny po 3. Dále jeden ze společníků firmy zastává funkci administrativního pracovníka a zbylí dva vykonávají funkci vedoucích každé pracovní skupiny. Firma se primárně orientuje na trh v kraji Vysočina konkrétně v Jihlavě, případně v blízkém okolí. Sídlo firmy se nachází na ulici Rantířovská 21 v Jihlavě, kde je v pronájmu kancelář pro jednání s klienty, zde jsou i skladovací prostory společnosti.

Klíčová slova:

marketing

stavební podnik

průzkum cen

materiál

obchodní činnost



Obsah:
  • 1. Charakteristika podniku
    2. Průzkum cen materiálů
    2.1 Vyhodnocení průzkumu cen materiálu
    3. Marketingový plán
    3.1 Marketingová plán PRO ROZVOJ PODNIKU
    3.2 Definování marketingových potřeb podniku
    3.3 Situační analýza
    3.4 Východiska k plánování
    3.5 Strategie podniku a aplikování marketingového plánu
    3.6 Finanční cíle
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše