Stavební podnik II - Marketing
«»
Popis:
Naše společnost DAŠÍDO s.r.o., jejíž hlavní činností je pokládání dlažby a obkladů, předmětem obchodní činnosti je pokládka interiérové dlažby libovolných materiálů a montáž obkladů libovolných materiálů. Společnost zaměstnává 6 vyučených řemeslníků, kteří jsou rozděleni na 2 pracovní skupiny po 3. Dále jeden ze společníků firmy zastává funkci administrativního pracovníka a zbylí dva vykonávají funkci vedoucích každé pracovní skupiny. Firma se primárně orientuje na trh v kraji Vysočina konkrétně v Jihlavě, případně v blízkém okolí. Sídlo firmy se nachází na ulici Rantířovská 21 v Jihlavě, kde je v pronájmu kancelář pro jednání s klienty, zde jsou i skladovací prostory společnosti.
Klíčová slova:
marketing
stavební podnik
průzkum cen
materiál
obchodní činnost
Obsah:
- 1. Charakteristika podniku
2. Průzkum cen materiálů
2.1 Vyhodnocení průzkumu cen materiálu
3. Marketingový plán
3.1 Marketingová plán PRO ROZVOJ PODNIKU
3.2 Definování marketingových potřeb podniku
3.3 Situační analýza
3.4 Východiska k plánování
3.5 Strategie podniku a aplikování marketingového plánu
3.6 Finanční cíle
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.