Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Strategie budování značky

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
1 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
7073
Poslední úprava
07.12.2015
Zobrazeno
489 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Předmětem seminární práce " Strategie budování značky " je poskytnout základní všeobecný pohled na téma značka a její dnešní význam. Práce se zabývá stručným popisem historie vzniku a budování značky, jejími významnými prvky a složením. Dále se okrajově věnuje základní strategii budování a udržení značky na trhu. V dnešní společnosti hraje obchodní značka velmi důležitou roli a je mnohdy zaručeným zdrojem pravidelných zisků z výrobků, které danou značku obsahují, nebo jí reprezentují. Pro mnoho lidí značka představuje nejen kvalitu a spolehlivost, ale stává se i životním stylem.

Klíčová slova:

strategie

management

marketing

strategie

řízení

budování značky



Obsah:
  • 1. Úvod 1
    2. Historie značky 2
    3. Současnost a budoucnost značky 2
    4. Ztvárnění značky 3
    5. Prvky ztvárňující značku 3
    6. Kritéria volby značky 4
    7. Strategie řízení značky 6
    8. Závěr: 8
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše