Strategie budování značky
«»
Popis:
Předmětem seminární práce " Strategie budování značky " je poskytnout základní všeobecný pohled na téma značka a její dnešní význam. Práce se zabývá stručným popisem historie vzniku a budování značky, jejími významnými prvky a složením. Dále se okrajově věnuje základní strategii budování a udržení značky na trhu. V dnešní společnosti hraje obchodní značka velmi důležitou roli a je mnohdy zaručeným zdrojem pravidelných zisků z výrobků, které danou značku obsahují, nebo jí reprezentují. Pro mnoho lidí značka představuje nejen kvalitu a spolehlivost, ale stává se i životním stylem.
Klíčová slova:
strategie
management
marketing
strategie
řízení
budování značky
Obsah:
- 1. Úvod 1
2. Historie značky 2
3. Současnost a budoucnost značky 2
4. Ztvárnění značky 3
5. Prvky ztvárňující značku 3
6. Kritéria volby značky 4
7. Strategie řízení značky 6
8. Závěr: 8
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.